Tüm mutsuzluklar yokluktan değil, çokluktan gelir. -Tolstoy |
|
||||||||||
|
YÖNLENDİRME ARZUSU Hemen hemen herkeste bir yönetme ve yönlendirme arzusuna şahit oluruz.En safından bile beklenmedik bir şekilde insanlara tesir etme onları etkileme meyli olduğunu görürüsünüz.Bazı insanlar da kolayına geldiği için yönlendirilmelere gelmeye bayılıyor. Temelinde her ne olursa olsun kolaycılığa kaçmanın adıdır bu zirabenden kaynaklı değil ki kaçma var düşünme yok mantık yok birilerinin peşine takılmak kolay geliyor insana falandan duydum falana göre Yönlendirmelere açık olmamız gereken yerler elbette olmalıdır ama hangi noktada duracağımıza karar veremezsek vahim durum burada ortaya çıkıyor Yönlendirmelerde amaç ve niyet önemli bir rol oynuyor.Yönlendirmeyi kim yapıyor neden yapıyor kendini tatmin etme duygusu mu yoksa büyüklüğünden sevgisinden mi geliyor. Hangi durumda olursa olsun yönlendirmelerin insan hayatını etkilediğine hiç şüphe olmadığına inanıyorum Belki de hayra yönleneceğimiz yönlendirileceğimiz şeyleri kişileri ALLAH tan istemeli zira hkkımızda hayr ve şerri çokda bilmediğimizden ona sığınmalı telkinlere maruz klmadan salim bir düşünce ve itikadla beraber geleceğe yürümek mümkün olabilir. Herkes kendi salt mantalitesi içerisinde yönlendirmeler yapacağından ya da yapacağımızdan dolayıdır ki ister bir telkinde bulunalım ister ister bir telkine maruz kalalım dikkatli olmamız gerekir. Zira telkine maruz kaldığımız zaman dilimleri bizim hayatımızı etkilediğine hiç şüphe yok Hele hele başkalarına birtakım telkinler de bulunmaya kalktığımız zaman dilimlerinde ise onları hayati konuları ile ilgili konuştuğumuzu hiç hatırımızdan çıkarmamalıyız Dini Milli fikri konular da ahkam kesmeye kalkan bir takım talihsizler cahiller le hemdem olmamalı onlarla beraber kıymetli zamanlarımızı geçirmemeliyiz.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Metin Alkan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |