Herkes cennete gitmek ister ama kimse ölmek istemez. -Joe Louis |
|
||||||||||
|
Plaj sırıtkanlıklarına inat… Güneş tepede geçmişe söver Yaşayamadıklarımıza yanarız boş gözlerle Sevda kuş kanadı Sevda yanık tılsım Bahtın karalığı haykıranda Zaman pusatlanmak zamanıdır Dağlar da türkü olmak Baş koymak kutlu yola Bağışla beni Gözlerinde ayaklandığım yar Yangın yeri vuslatında hüznüm En hırçın yel bana eser Tipi, boran bana Hani o kutlu vakit Bilge kelamdan yana Hani çığlığı zamanın Ellerimde debreşen Yâr omzunda mahsur kaldı sevmelerim Kent bozgunu adımlarım Kelepçe kolda Dağlarda haykırışım Yüz süremediğim yüz hatırına Dağlarda haykırışım Yiğitçe verilen söz hatırına Kanıyorken gecenin kalbinde yıldız Düşlerim kuytulanır Bir şiir düşer yüreğe Belli belirsiz bir sancı En amansız kurşunlar Feryat figan haykırmakta Yarim ağlar Ben kanarım Dağlarda haykırışım Meçhul sevmeler pişmanı Kar yanığı bir yüz düşer ufkuma Plaj sırıtkanlıklarına inat... Şehir hazin duygular bütünü gayrı Şehir yorgun savaş mirası Sıkılı yumruklar fitil fitil Mavzer yakışır gençliğime Kutlu savaşlar vermeye Esrik kahkahaları vurmaya alnından Emilen kanın hesabını sormaya Sevdaya Kavgaya Mavzer yakışır gençliğime Baş verildi Düş derildi bu yolda Üryan kalındı Ölündü bu yolda Ölmek hayın uykusudur... Ölüm tohum olur yüreklere Ölüm taptaze tomurcuk / filizlenmekte... Bağışla beni Gözlerinde ayaklandığım yar… Her kavgamın ardında Yarına umut var… 17 / 07 / 2005 - Kartal... ____' Miladım ' Emel AKYÜZ ' e teşekkür ederim..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © İmdat Özcan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |