..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Sevginin ölçüsü ölçüsüz sevmektir. -Spinoza
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > masalcıdede




7 Haziran 2005
Arkası Yarın... 1  
yağmurdaki leke

masalcıdede


Çocukluğumdan kalma güzel bir anıdır; radyoda dinlediğim “Arkası Yarın” lar... Bakalım aynı tadı buralarda da yakalayabilecek miyim? (daha once “Masalı” dinlemiş olanlar susun lütfen. Aksi takdirde çok sinirlenebilirim ki sinirli h


:AFGG:
Susmanın yalnızca bilgelerin zırhı olduğunu değil aynı zamanda da bir bilge olmadığımı ne yazık ki anlamış durumdayım ve artık, her şeyi anlatmaya başlıyorum. Herkes burada değil mi? Ben, zaten hiç gitmedim ki... Herkes bana bakıyor mu? Bu ara kafamın iyi olduğunu da bilin; sözcükler dilimle dudağım arasında, dışarıya çıkmak için kuyruk olmuş, bir itiş kakış... Ayılırsam, anlatmaktan vazgeçeceğim. Şimdi, şartlar böyle böyleyken, bir itirazı olan da hani yoksa, bana da sözü uzatmamak düşer.

Herkes dinliyor mu beni? Dikkatiniz bende mi? Tamam, sizin gözümün içine baktığınızdan hiç kuşkum yok; ama nedense ben bir türlü tutturamıyorum bakışlarınızı. Gözüm sandalyenin bacağındaki lekeye kayıyor ya da kazağınızın sağ cebindeki İngilizce yazıya takılıyor.

Bir bakışabilsek, hepsini anlatacağım.

Derin bir soluk alayım, evet, iyiyim, inanın ki ben iyiyim. Hiçbir kaşıntı yok yüreğimde. Yalnızca, hepinizi anladığımı duyuyorum içimde, bakın burada, göğsümün durmadan atan sol yanında, orada, hepinize hak veriyorum; çünkü yalnızlık kokan mutsuzluklarınızı onaylıyorum! Birbirinden gram fazla gelmeyen mutsuzluğunuzun masalını ben çevirdim gerçeğin diline. Dağların ardından ben taşıdım o masalı. Anlatacağım, onu da anlatacağım. İlgisi yok sanın, koptum gittim diye düşünün; ama şaşırtacağım hepinizi.


Bir bakışabilsek...
Yağmur yağıyor,
gözüm yağmura kaydı yine,
yağmurdaki lekeye...
MasaL’ı dinliyor musunuz?

Arkası Yarın...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yaşam kümesinde bulunan diğer yazıları...
Arkası Yarın... 2


masalcıdede kimdir?

ölçüsüz uyaksız bir serbest şiirdim yaşamın mazlum fablında. . . bu yüzden sırıttım o kadar, bu yüzden adamdan sayılmadım hiç. . .

Etkilendiği Yazarlar:
can dündar


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © masalcıdede, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.