Mutlu köle çoktur. -Darwin |
|
||||||||||
|
beninin yüceliği vuruyor mum alacası duvarlara sen sustukça , tepkisizlik bilmiyor musun bir cinnet fakültesidir adama... üfle şimdi dudaklarıma yeniden adını ki soyulsun öpüşlerinden kaplama kabuk, dön ki sırtını tavana ,kıçın dünyaya bedel , yüzüstü uyuyamayanlara inat, ben dışarda kalayım , kendimi koyvereyim ukala sözcüklerime, alaya alayım kaybedecek birşeyinin olmayışını , çünkü ben varım, karnım var, sığdırdıklarım ve itelediklerim, "ne yazık ki varım" acemi ısırgan bir sütdiş ( düş ) gibide olsam ; beynimdeki sargıların sarım sayılarını , ihanete uğrama miktarına bölsen ortalamada yeterince saldırgan sayılırım efendisiz yaşamaya çalışırım egomdan ötürü , özgürlüğe köleleşmişlerle doludur eşrafım, ve tek düze değilimdir asla ayrılık mektuplarında... sen şimdi sus ve yüzünü yarı arala bana ki giderken tereddüt edeyim , ama acıyı içe gömme olimpiyatlarında akıl hastanelerinden alınmış kupalarım var benim ( hatırlamamak için orada sergiletiyorum "egomdan ötürü" ) bu yüzden giderken maçını 4-0 kazanmış bir liseli oğlan rolü yapabilirim, hatta sen sustukça ben bu yılan dilin zehrini tüm evine bulayabilirim. koşarak inmiycem çıkışa ki üzüldüğüm izlenimi yaratmasın , katlardan aşağı kaydıkça asansör hatta bir keyif sigarası sunucam senden arınmış dudaklarıma, kıçımın hareketini izlemiyceksin bu defa ( doğal erkek ) ve ben camda olmadığını bilsemde çaktırmadan yine bakıcam odana , yakalanmamak gerekir uzaktan kırbaç vuruşlarına ne de olsa... sen kapat gözlerini bu duygulara ki benden iyi tiyatrocu yoktur. asla bilemezsin ben söylemedikçe doğruları... duymak için gerçek ne ; önce öldürmelisin ağzımdaki şahmeranı, bil ki ne "kalamti jeynler" ne "zeynalar" ne "madam küriler" hatta "lilithler" koparamadı başını, büyüler yaptılar , esrarlar sundular, fizik deneyleri ve şahmat kılıçlar tüm bu savaşlardan yaralı ama yorgun değil, bak ama şimdi sen sustukça deliğinden çıkıp ihanet edesi geliyor bana , bu tavrın ona da çok aslında bana da... sen şimdi gölgende otur , ben gidince nasıl hain ve aymaz olduğumu kabul ettir bünyene, biliyorsun uykusuzluğun sınırı yok benim için , ben uyumayacağım düşümde sırf seni görmeyeyim diye ... çırılçıplak mısın hala ?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © mişan zorbiev, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |