Düşünce dilden, dil düşünceden doğar. -Platon |
|
||||||||||
|
Bir çocuk....... Bir çocuk ağlıyor köşe başında Izdırap çekmiş gözlerinden belli Acı çekmiş ayaklarından belli çıplak ve yaralı Gözleri kıpkırmızı kan çanağı Acı çekmiş,ellerinden belli elleri kanlı Yüzünden belli..... Yüzünde korku ve endişe Çocuk sesleniyor bize Neden?savaş diye. Bir çocuk,oturmuş ağlıyor köşe başında Irak musalla taşında Amerika masa başında Çocuk bakıyor, sağına soluna Babası yok,annesi yok,hiç kimsesi yok Sadece duman sis ve silah sesleri... Kaç aydır yağmur yerine mermi yağıyor havadan Bir çocuk ağlıyor bir çocuk İçinde kalmamış bir umut Bir çocuk ağlıyor Kendi aç,halkı aç,yani bir damla sevgiye muhtaç Her yer yıkık,dökük,yanık Havada sis,şehirde is Aklar olmuş kara,karalar olmuş ak Bir çocuk ağlıyor köşe başında Hiç bir suçu yok,gözlerine bak. Bir çocuk ağlıyor Kurşunlar geçiyor yanından Tüm dünya onu izliyor canlı Ama her yer kanlı Bir çocuk ağlıyor Oyuncak yerine yıkılan evlerin taşlarını Koynunda saklıyor Ve insanlığın göğe yükseleceği günü bekliyor. Bir çocuk ağlıyor Dünya onu izliyor Çünkü;o Irak'ta yaşıyor Ve barışın gelmediği her gün Biraz daha kanıyor, Kanıyor kanıyor kanıyor ........ Ve yavaş yavaş yok oluyor. (( 21 MART 2003 ))
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © KASIM ALPER ÖZDEMİR, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |