Şiir, seçmek ve gizlemek sanatıdır. -Chateaubriand |
|
||||||||||
|
gölgeler uzuyor toprakların virane bağrında güneş batıyor, karanlık kucak açıyor, ayaklarım beynimden habersiz yürüyor gidiyorum gözlerimi uçurumların, namahrem sırlarına emanet ederek... yıldızlar gibi dağılacağım semada şimdi, yıldızlar gibi milyonlarca ve yapayalnız.. artık köpeklerin bile tenezzül etmediği ıssız sokaklarda avare avare dolaşacağım sersefil.... Şimdi gitme zamanı... Sessizce göç ediyorum yüzyıllık göçerler gibi değişen iklimler kadar rengarenk ve gizemli dağlar kadar asi kederler kalıyor benden arta kalan turnaların kanatlarına düşüyor birdenbire yaralı kuşların kör talihi Gidiyorum işte yolların yılan gövdesine basarak, hazan sevdalı, yaprak dökümü dağlara tutunarak, Gidiyorum ardımda zenci aşklar bırakarak... Artık aşkların bile bir türlü çıkamadığı sabırsız yokuşlardan merhametsizce yuvarlanacağım tepetaklak... Şimdi gitme zamanı... Bedevi umutlar dolaşıyor yüreğimin kurak coğrafyasında Varsın çıyanlar yuva kursun yüreğimin çatlaklarına Ben gölgemi alıp gidiyorum kalmalara doymadan Caddelerin esmer tenine çarpıp yüzümü sesimde bir yalnızlık gizliyorum yarından ödünç.. Gidiyorum bundan sonra dönmek haram olsun bana Ayrılığın bütün tonuna boyayacağım bedenimi gitmek farz oldu artık gelmek günah... Artık silahların bile cesaret edemediği esrarengiz cinayetlere bürüneceğim güpegündüz...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ALPERKEMAL, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |