Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür / Ve bir orman gibi kardeşçesine... |
|
||||||||||
|
sınıftaki devrimci muhabbet böyle başlamıştı konuşmalarımız ve kanım sana hemen ısınmıştı şiirlerimi vermiştim, sevmiştin dersane yetmez oldu, telefonlaştık.. o da yetmez oldu, buluşmaya başladık ve 2 haftada deli gibi sevmiştik birbirimizi birden bire sevgili oluvermiştik.. her gün şiirler, şarkılar yazdım çok özel mesajlar çektim içim içime hiç sığamadı ve hayallerimin sınırı yoktu ben sana aşık olmuştum tam anlamıyla; aşık! sıcacık.. Ambarlı Sahili, göl çevresi, ağaçlar.. hep bizimdi! dilenciler, çiçekçi kadınlar, ve gece.. hepsi bizimleydi! ne yaşamamıştık ki senle? ne konuşmamış, neye gülmemiştik ki? konser, sinema, yemek, kafeler.. ayak basmadık yer kalmamıştı bir de çiğköfteci Ahmet Usta'mız vardı bir tiyatro vardı eksik olan bir de yağlı boya sergisi.. onlara da gidecektik sen benden gitmeseydin beni ortada terk etmeseydin masalın sonunu erken getirmeseydin.. nasıl oldu anlamadım neden oldu kavrayamadım soğuk, ruhsuz, cansız bir geceydi.. ve sonunda döküverdin içini içinde sakladığın, bütün gerçekleri.. şaşırdım, dondum, affalladım! eskisi gibi sevmediğini öğrenince yıkıldım, çıldırdım, ağladım! daha sonra, bir çok gündüz gece aklımdan hiç geçirmezdim; bana anlattıklarını, o gece olanları biri anlatsa, gülerdim.. geçerdim.. meğer bu güzel ilişkinin de sonu varmış bitmeyen acı dolu yolculuğumdaki bir durakmış sensiz yaşayacak mışım bundan sonra ama ben bunu hiç düşünememiştim.. ama her şey çok güzel başlamıştı "elveda" demek, peki, elveda! sen de bana bunu yaptın ya, elveda aşka, elveda inanca..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Toprak Ateş, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |