Gerçek bir sevgide diğer insanın iyiliğini istersin. Romantik sevgide diğer insanı istersin. -Margaret Anderson |
|
||||||||||
|
Nefes almaya başladığım zaman , ölüme yol almaya başlamıştım bir kere. Kaçınılmaz gelecek ,peşin sıra yaşlanmaya başlamıştı artık benliğimde. Evet hayat tüm gerçekliğini sunuyordu ,düşlerim buna yetişemiyordu gerçekler bedenime acımasızca saldırıyor ve ben çaresizliğin içersinde sarmaşıklar gibi kıvrılmış sadece gözlüyordum. Gerçek diye anlamlandırdığım şey hayatın ta kendisinden başka bir şey olamazdı. Gözlerim ışı gördüğü anda hayata yabancılaşmıştı bir kere. Kim bilir belki de gözlerim de bedenim gibi isyan etmiştir, ölüme yelken açan gemiye. O anda hayretle bakmışımdır, ne kadar kalabalık bu gemi diye, ama binilmişti bir kere, inişi olmayan yelkenlide ölüme doğru yol alacaktık. Bebek bedenimle bunca hüzünlere, isyanlara, kalabalıklara nasıl dayanabilecektim ki! Ölüme yol alan yelkenli, daha nerelere uğrayacaktı, kimler binecekti acaba! Bütün bunların yanıtını şimdi büyüyen duygularım ve gözlerimle görüyorum... Bebek bedenim büyüdü artık ve o zaman dan beri bütün acılara karşı direniyorum. En kasvetli duygularımla, siper ediyorum kulağımdan çıkan ezgileri, savaşçı gerçeklere, savaşçı sahteliklere... Şimdi limanlardan birindeyim. Geçmişi gördürüyorum etrafımda olan yanılsamalara. Küçük tınılar sunuyorum yorgunluklar içindeki kulaklara, mavilikler adına büyüyen sevinçleri arıyorum, ölümün eşiğinden sıyrılıp açan çiçeklerde... ne kadar renkliler, zaman içinde dallanıp budaklanmışlar, bir tanesini ince zarif parmaklarımın arasına alıyorum. Ne kadar da mutlu görünüyor, gülümsüyor gibi geliyor , sevinç çığlıklarını duyar gibiyim...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © fatih ozan çetinkaya, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |