"İçtenlik bütün dehanın kaynağıdır." -Boerne |
|
||||||||||
|
Doğulu bir türkü söyledim sana Şivem aklımdaydı Doğum kontrolünün Zorunlu kılındığı Radyodan, televizyondan ve gazetelerden Yatak odalarına sızılan Ülkelerden Geçtim! Şivem aklımdaydı, Duysalardı Otobüs aramalarında Kurşuna dizerlerdi şivemi. Ben aşkımı anlatıyordum Sen şiveme taktın kulağını, Küfrediyorum sandın Oysa biz ayrı ülkelerin İnsanlarıydık. Benim oturduğum evin Üstü toprak Altı toprak Her yanı topraktı. Senin altında ve üstünde Adını bilmediğin insanlar yürüyordu. Senin üzerine metropollerin Vurdumduymaz kokusu sinmişti. Bense emek emek Dağ ve tezek Kokuyordum. Hatta şiveme bile Sinmişti kokum! Benim ülkemde Şivesiz adama ev vermezlerdi Evsiz adamlarsa Zaten şivesizlerdi. Hiç yakınmadım. Şivem şark çıbanı Gibi oturdu Aklımın yüzüne Ben aşkımı anlatamıyordum. Sen küfrediyorum sanıyordun Sen ölümden korkuyordun Ben ölüm korkusunu Şiveme vermiştim. Sen ölümden korkuyordun Ben sensizlikten Oysa biz ayrı iklimlerin İnsanlarıydık Sen metropoller iklimindendin Ben mezralarda; Kırsal iklimler yaşadım Şivem kırsal iklimlerde renklendi Ben sana aşkımı anlatıyordum Sen küfrediyorum sanıyordun Ayrıldık. Şivem aklımın zulasında Yeni otobüs aramalarına Yollandım.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © masalci, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |