Doğru şeritte olsanız bile, olduğunuz yerde kalırsanız er geç ezilirsiniz. -Will Rogers |
|
||||||||||
|
Dimağımda kanter olmuş Bir vurgun Ve zihnimde, Beni oyun bahçemde karşılayan Barut kokusu. Adına mavi ismini kondurduğum Gri göğüm... Topuma vururken parçalanan ayağım Uçurtmamı biçen ve gölgemi bürüyen Ve ömrümü Ve çocukluğumu silen Ölüm uçağı... Ah.... Bayram meydanlarında Öpülemeyen eller ve babasızlığım... Babasızlar kentinin Ağlayan anneleriyle titreyen kubbesi Ah... Benim kentimin kubbesi eğri... Benim kentimin kubbesi kentimin geçirgen Benim kentimin kubbesi omuzlar üstünde Benim kentimin kubbesi fatihalık Benim kentimin kubbesi iyidir,iyi bilirdim. Kentimi eller üstünde uçurdular Bir gece gizlice Kapkara bir bulutla taşındı sokağımdan Çocuksu yanlarım Ve tüm babamlı hatıralarım Bir oldu bittiye gitti her şey. Bir gece evimin duvarında Kirli el izleri Bir gece evim,in ortasında O karanlığın pencereye dönük noktasında İşte tam orda Soğuk taşlar üstünde Kelepçelenen ve boynu ezilen babam Çamurun bile aklayamayacağı postallar altında. İşte böyle girdiler evini yıktılar Tarihin Bastılar evini Ali de Muhammed’in yerine geçmişti oysa Babamda filistinin yerine geçmişti Gökkube artık başımıza vurmuştu Babamın bilekleri yorulmuştu Babamın parmakları kırılmıştı. Bir gece babam giderken İsli sokağın düşmüş bedenlerle Örtülü ayrımına Gökkubbe yıkılı verdi Gökkube dağılı verdi orta yerinden. Enkaz altından yükselen Bir çığlığım şimdi ben Üriydu ebi(utanın) Üriydu ebi(utanın) Üriydu ebi(utanın)
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © zeyneb günay, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |