..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Mermere sıkışmış bir melek gördüm ve onu özgürlüğüne kavuştuncaya dek mermeri oydum -Mikelanjelo
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > DURU




25 Ağustos 2004
Kar Yağıyo...  
DURU
bırak bütün karlar bu gece yağsın..


:AIBC:
     Kar yağıyo...... Ölenler canlandı yeniden, damarlarında sıcak kan dolaşmaya başladı, kessem bileklerini kıpkırmızı kan, pıhtılaşmayan... Kestim bileklerini, her yer kan kırmızı şimdi. Sanki onu öldürdükçe kalp ritmleri düzeliyor, daha sakin atmaya başlıyor. Elimi çekiyorum elinin altından ve kalbinin üstünden, bakışların yüzümde... Bakışlarım sana gelen mektupta dolaşıyor; kırgın cümleler karalanmış sıradan ve özentisiz kağıda, imzasız bir mektup ama yazanı belli. Gidiyorsun; kendim geliyor senin yerine sen dönene kadar görüşmeme sözümüze tanıklık eden başkasıyla, benimle kalıyor ve o düşünüyor, ben değil. O, Levent’te bir otobüs durağında bıraktığım kendim, öylece suskun üşümüş biraz ve yorulmuş, otobüs gelmemiş ve gözbebekleri yokolmuş ayrılmak istemiyor o duraktan, sen öylece ona bakarken... Sonra sen geliyorsun, kendim gidiyor, yanında şahidimiz verdiğimiz sözlerimize. Tavşan kanımı istiyorsun vermiyorum, şaşırıyorum sen gülüyorsun, şahidimiz susuyor, yürüyoruz...
     Tanrıdan bi işaret isteyip aldığın sahile yürüyoruz, sahil yok olmuş. Zaten az önce gülmüştün işaretin sebebine, aklının azlığına yanmıştın.. Öptün beni, ben de seni, yeni benliklerimizle vedalaştık... Gittin... Seni seyrettim, gözbebeklerim küçüldü ama yokolmadı. Cebime soktum elimi bıçağımı çıkardım ayaklarını kestim, dönme diye... Sahil olsaydı kan kırmızı olurdu deniz, sahil yok yollar terledi kanının sıcaklığından, ayaklarım yandı.. Dönmedin bir daha, sadece haberini yolladın soğukluğun:’ Kar yağıyo...’ Bilmiyorsun kar şimdi kan kırmızı, bileklerimi kestim ölüyorum, sen dönmedin, elimi koydum geri elinin altına ve kalbinin üstüne, sen yaşıyorsun ben ölüyorum, öldüm...

.Eleştiriler & Yorumlar

:: Bir Yalan Sadeliği alıp götürdü beni
Gönderen: Engin Poyraz / Manisa/Türkiye
6 Mayıs 2016
Aşkın pasif kalışını anlatırken şiirsel bir dil seçmşsiniz. Bu da öykünüzü yalan sadeliğiyle bezeyerek muhteşem bir kısa yazı çıkarmaya yetmiş. İzedebiyat'ta sevgi-aşk üzerine öykü okurken genellikle şairin ve şiirin yalancılığını gerçeğe yansıtmayı bilen yazıları tercih ederim. Bu da tam benim aradığım türden bir yazı olmuş. Elinize sağlık.




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Kanayan Saçlarım Bileklerim Değil

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Tamamen Gerçekti... [Şiir]


DURU kimdir?

KARMAKARIŞIK

Etkilendiği Yazarlar:
SADECE 'O'


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © DURU, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.