Şu an dünyayı kim yönetiyor zannediyorsunuz!Elbette elinde ekonomik ve askeri gücü olanlar. Yani eskiden olduğu gibi eline kılıcı alan yürüyemiyor meydana. 21.yüzyılın savaş dünyasında bunların yeri yoktur. Afganlar yırtındılar da ne oldu? Zavallı halkın ne suçu vardı. Eğer bir suçlu varsa bunu içlerinde barındırmıyorlardı ki! Cinayeti işleyen terörist dağlardan medet uman bir çaylaksa ve gerçek suçlu buysa Amerika'nın yerleştirdiği deliten onu çıkarması şüphesiz hiç de zor olmayacaktı. Zaten aç olan bu insanlar, iyice güçsüz kalıp, değil çoluk çocuklarını kendilerini bile koruyamaz duruma geldiler. Peki neden tüm dünya bunu sadece seyrett? Şüphesiz savaş bölgesinde bir opera oyunu veya bir Tiyatro esri sergilenmiyordu. Ama yardıma muhtaç bu insanların yaptığı savaşı, savaş öncelerinde ''artık dünyaya barış hakim olacaktır, hiçbir masumun kanı dökülmeyecektir'' gibi yalanlarıyla protesto eden aşağılık batı buna göz yummakla kalmadı destek de verdi. Menfaati olmasa herhalde böyle bir savaşa karşı çıkardı. Amerika gibi bir devle dans etmek elbette AB nin haddiydi. Elinde bulundurduğu silahları [gerek nükleer olsun gerek biyolojik olsun] A. B. D. ye karşı pekala kullanabilirdi. Böyle bir davranışta bulunabilmesi için Amerika nın AB ye açıkça rest çekmesi gerekiyordu. Tabi bunu yapması aptallık olacağından böyle bir davranışta bulunmadı. Hem zaten iki batı medeniyeti de Arap düşmanı ve Petrol muhtacıydı. Gelecek yüzyılda dünyanın ciddi derecede Petrol sıkıntısı çekecektir. Bu düşünce Amerikanın Irak'a ve Afganistan'a saldırmasından belli.