Yaşam başlangıcı olmayan bir yolculuktur. -Victor Hugo |
|
||||||||||
|
Gün olur, kara bulutlar gibi çöreklenir üzerine hasretlik, Ardından dayanılmaz bir sızı kaplar, o zavallı yüreğini Hasret ! bir yanardağ olur, bir ateş olur sinende Gözlerin çoğu kez bir noktaya bakar, dalar gidersin Yağmur bulutları çıkar gözbebeğinin ardından, Puslanır, buğulanır o dalgın gözler Ve nihayet taşmaya başlar tuzlu nehir, Göz çukurundaki bendini aşar Süzülür yanaklarından titreyen bükük dudaklarına doğru, akar da akar Hasretliği anlatan cümleler dökülürken dudaklarından, hıçkırıklar düğümlenir boğazında; “Ooofff, off” dersin kalbinin derinliklerinden, inlercesine Ve yalnızlığa lanetler yağdırırsın Anan, baban, eşin dostun, hele sevdalın hep karşındadır hayal dünyanda, Bazen gülümsemek ister o bükük dudakların, buğulu gözlerin, hayallere aldanıp, Fakat, bir an sonra çöreklenir acı gerçek kanayan yüreciğine Farkına varırsın yalnızlığının ve geriye, yalnız dünyana dönersin, istemesen de, Hasretlik şarkılarının müptelası olur insan, Her gün, defalarca dinlesen de aynı şarkıyı sıkılmazsın, Çünkü hep seni, yalnızlığı, hasretin ezikliğini anlatırlar dizelerinde Sigaranda yudumlarsın özlemlerini taaa ciğerlerine dek, Halkalaşan dumanlar sevdalarını şekillendirir yarı bulanık, Ve yine dalar gidersin hayal alemine... İşte böyle sürer gider özlemler, taaki hasretlik duvarları yıkılıncaya, Taaki, sevdalarına kavuşuncaya dek.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ayberk selçuk, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |