Yaşam başlangıcı olmayan bir yolculuktur. -Victor Hugo |
|
||||||||||
|
Yeşilırmak salınarak yürürken, Bölüveriyor şiir yoksulu kenti,kalbinden. İnsanlar,arabalar diz dize yürümekte köprüsünden Eskimişliğinde geçmiş kokan ,hasır şapkalı evin önündeyim. Kendi yaşıtı hamamın kıskanç bakışları altında,nehirle dans etmekte ,kerpiçlerini döke döke… Gök katlı ,güneş enerjili apartmanların küçümseyiciliğine aldırmadan, İnsanların çıkar kokan bakışlarına inat! Sarılıveriyor ,nehir aşkına…. Salsa,çaça,tango da neymiş!! Özün ,özüne değmeli dans dediğin!! Nehir ile ev bile bunun farkında! Fısıltılar dalga, dalga kulağımda; “Tuğlamın eklemleri ağarmakta!! direklerim ,deniz kokusu taşır ya,sızlamakta. Çatım delindi,ahşap yanım ıslanmakta, içimde taşıdığım yaşamları, o güzel ,o acı insanlı günleri balkonum unutmakta.. Ey! Uzun soluklu ömrüm!! Senden nasıl çıkarım belirsizliğe, nasıl bırakırım, ırmağımla dansı. Yeni aşıklara zulam kollarını açmalı, onların anısına temellerim dayanmalı ….” “Dayan “ diye kabaran bir ses eklendi, hırçınlaşan nehirdi; “değer bilmezler ordusu bu insanlık, aldırma. Aşkı yalan,kendi yalan. Köprü kurarlar üstüme ,her şeyleri geçer , bir tek sevgileri kalır karşı kıyımda...”
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © yüksel Özbek, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |