"Yumuşak olma ezilirsin, sert olma kırılırsın." -Victor Hugo |
|
||||||||||
|
ve ilk kez bu yürek mağlubiyete uğruyordu. Gözleri keskin buz salkımı gibi Batıp batıp çıkarken yüreğime Emekliye ayrılıyordu Gönlümün güvercin umutları Son kez bir son daha Sonları bitmeyecek bir senli sonsuza Anlatamadım galiba.. Sen o gözlerinle ve görünüşünle Beni benden kopardıkça Acımasızca gözünü yummadan baktıkça içine , Daha daha içine belki tahmininde öte bir yere Yüreğimin kilitlerinin kırıldığı yere Ulaşılmamış hiç suyundan içilmemiş hiç el değmemiş Hiç ayak basılmamış hiç yıpratılmamış yere Vardığının farkında olsaydın keşke Senin için nelerimden vazgeçtiğimi geçebileceğimi Ne hatıraları sileceğimi VE Seninle yeni ben yeniden bir ben gökyüzünün uçsuz maviliğine Yol alma özlemiyle yanarken Şimdi gene gökyüzündeyim ama dipsiz uçsuz bucaksız bir feza da Beni ne yaraladı beni sende bıraktığım şeye ilk dakika golü Daha ben ordayken yokluğum izimi kaybetmemişken Gözlerim önünde hani iki gün önce aşk denilen Kaypak kavramla baktığın o gözlerimin önünde O başında durduğun ateşlerle yanmak geldi içimden İL den bana YAS kalmıştı Ve ben yüreğimi uğurlamaktaydım bir şehir garından Orda bırakmak sahibinin sahipsizlini anlaması için yardım Bütün tabularımı yıkıyordum oysa Ve ... Gidiyordum yeşil kent den arkamda bir çift göz ve Kanlı bir bomba bırakarak ....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © cihan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |