..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Küle değil, ateşe üflemelidir." -Divanü Lügat-it Türk, Savlar
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Şiir > Komik > Kibar TAVASAV




23 Mayıs 2004
A182 - Yakında Evleniyorum  
Kibar TAVASAV

:ADII:
Canıma tak dedi artık ben bu işi çok kıskandım ve bu nedenle evlenmeye karar verdim. Müstakbel gelin adayı kınalı keçiyle evlenmeye karar verdik. (nerden bulayım başka birini)
Başlık olarak peşinen babasına 250 kg. saman ödemesi yapılmış ve bu düğün masrafına dahil edilmiştir. Kınalı keçiyle düğünümüze tüm dostlarımız davetlidir. Düğünümüz muhteşem olacak balya balya samanlar o gece akacak dostlar yığın yığın tepe tepe yihuuu))) . Sayın Başbakanımızın büyük gayretleri sonucunda balayımızı basra plajlarında geçireceğiz. Orada ot bol, dicle ve fıratta o taraflarda suda bol. eee daha ne isteyelim her bi şeyimiz tamam. Tuzda basra körfezinde. Kınalı keçi ve sarı-lacivert martının düğününe hepiniz davetlisiniz.. Yok düğünümüzü Lütfi Kırdar Uluslararası spor ve sergi sarayında yapmayacağız. Kesmez bizi. Biz Aspendosu tutmayı düşünüyoruz. Civarında ot bol, davetlilerimizde tüm Anadolu yaylalarının sürüleri olarak çok olduğuna göre anca sığışırız. Tarkanda '' kuzu kuzuyu '', '' dudu dudu yu '' ve '' başkası olma abi kendin ol '' u söyleyecek. Hem kapısında yasaklanmadan önce ekmek arası kokereç, dalak satıp düğün masraflarına et katkı yapmaya amaçlıyoruz. Tabi bir de kokoreç ustası arıyoz bu iş için. Gazoz beleş. Sayın Başbakanın büyük oğlu göndermiş 2 tır dolusu kola turka. Hep beraber bol bol geğire geğire içeceğiz.. Takı olarak siz davetlilerimizden gelirken çan, tuz, balya balya ot ve saman bekliyoruz. Lütfen çiçekler mümkün olduğunca yeşil olsun. Ayrıca fax ve telgraflarınızı dut yaprağına yazın. Kağıt işimize yaramaz. Yurdumuzun İstanbul, Ankara, İzmir ve bilimum merkezlerinden düğün merkezine otobüsler kaldırılacaktır.
Nikahımızı bi baş kıyması gerektiği için (Kınalı keçi ve ailesi bölye istiyor maallesef) Bizim nikahımızıda eski Irak çeri başısı sevgili dostumuz Saddam kıyacaktı ancak yakalandı. Tabi o zamanda pust'la dargın olacak ve düğünümüze bile müşerref olmayabilirdi bizde onun müşerref olmasına bir mani olmamak için bu projeden sakınarak vaz geçmiş olduk. Artık sulu kule çeribaşısı bu işi halledecek.
Biz nikahımızda on tane nikah şahidi bulunduracağız. Elbet bunlar tanınmış kişiler olacak. Eee kınalı keçi böyle istiyor kardeşler canım feda kınalıya. Bunun içinde girişimlerimiz sonucu İran cumhurbaşkanları Rafsancani ve Hatemi, Daniel Ortega ve sevgili metresi, Nikaragua ve Küba devlet başkanları, Yunan bilmemnesi Papadopulos ve bu kontenjana 3 kişi daha katılacaktır. Bunu da şimdiden açık arttırmayla satışa çıkardık. Başvurular kabul edilir eee kolaymı müstakbel kınalı keçinin elini öpmek var işin içinde. Bedava olacak değil ya. (Berlusconi yorgunmuş çağıramadık.) Ancak bunu kontenjandan elbet dolduracağız. Talibanı düşündük ancak onlarla ilişkilerimizi sayın Başbakan gibi tekrar gözden geçiriyoz. Eee nede olsa gönül bağımız var. Gönlümüzde gizli kalsın onlar. Sponsorumuz sevgili başkan Aziz Yıldırım bey bize iki siyahi futbolcuyu hizmetimize sunacakmış afrikadan gelen otları sürülere dağıtmaları için ayrıca kova kova su taşıyacaklar. Ancak Afrikada bulamazsa bu konuda Brezilyayı talan ediyor oradan getirtecek bonus kartla. Olmazsa takımdan kendin seç diyor bana. Gözüm Hoydonk ve Olere yi ısırıyor. Şahitlik açık arttırmasında ilk başvuru usame binbir ladin dostmuzdan geldi.Valla denizde kum bende para ve saman diyor oldukça cazip geliyor bu teklifi. Şimdilik sadece düşünüyoz. Puşth'ların tepkisini çekmek istemiyoruz. Müstakbel zevce adayım kınalı keçi Aspendosa kırk katırın çektiği siyah renk bi limuzinle girecektir. Tüm dostlardan kendisi arabadan inerken ellerinde bulunan otları önüne önüne benim yanıma gelene kadar atmasını bekliyorum. Yanlış tarafa atmayın kınalıyı kaybetmiiim sürülerin içinde. Nikah cüzdanını Fidel Castro, Kınalı Keçinin sağ ön ayağını öperek, sol ön ayağına verecektir.
Kıskandım abicim bu nedenle kınalı keçiyle hayatlarımızı ve yataklarımızı birleştireceğiz. Tüm eşe dosta ve antoloji.com'a ilanen duyurulur..
Kıskananlar çatlasın,...
Düğün masrafları için reklam da aldık sütaştan
Sevgiler
Sarı-lacivert martı
Kibar

Kibar Tavasav




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın komik kümesinde bulunan diğer yazıları...
A185 - Aşkımızı Kavanoza Koydum Mualla
A188 - Ben Bir El Bombasıyım

Yazarın şiir ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
A192 - Ihlamurlar Çiçek Açınca Gel
A003 - Gülümsu/vıchy Bakışlım
A002 - Sana Aşık Olmak
A101 - Seni Seviyorum
Sana Kuru İki Kelime Bırakıyorum
Çömlekçi Suyu Saksıdan İçer Sevgilim
A001 - Aşk'a Tutsak Gülüşlerim
A219 - Işıkları Söndür... Ay Düşsün Gözlerine
A200 - Çağan Günbatları Esiyor Aşkın Yollarına
A038 - Benimle Evlenir misin?

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Türkler mi, Ermeniler mi Katletti? [Eleştiri]


Kibar TAVASAV kimdir?

. . .

Etkilendiği Yazarlar:
...


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Kibar TAVASAV, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.