Bilge kişi her şeye şaşan kişidir. -Andre Gide |
|
||||||||||
|
Dudağında tebessüm eksik olduğundan beri Veda busesine alışkın değilim Dokunmasın dudağın yanaklarıma Durma istersen daha Takılan saçlarını çek umutlarımdan Dağıt gönül odalarımı Tüm aynaları kır Kır da GİT Zaten depremler geçirdim Fırtınalarla savruldu gençliğim Gölgeler takıldı zaten peşime Titriyor ellerim Yüreğim titriyor zaten Hadi Bakma dönüp ardına Düşünme geride kalanı Karanlık kuytuları yar Yar da GİT Dalıdan koptun zaten sen Yönünü rüzgar tayin edecek elbet Pusulalarından çıkartmışsın beni Meçhul bir yönüm artık Nerde olduğu bilinmeyen Yolların uğramadığı Hadi Yırt resimlerimi Yak , yık Talan et ömrümün şehrini Akıt tüm zehirleri içime Cellatlar ruhuna pazarla Zemherilere sar beni Sar da GİT Yanlışlara saplan Ağlat bütün anaları İşkenceleri bırak bana Zulümler yağdır üzerime Belki peşinden gelirim diye Boş bırakma Kelepçeler tak Pırangalar vur Vur da GİT Yüreğimde bir volkan olacak yokluğun Unutmamın mümkün olmayacağını biliyorsun Ben kanarım Ben yanarım Sen aldırma Savur kendini Yaşanmışlığın üzerinden Dağları yükle sırtıma Ülkem kadar büyük sevdanla Başbaşa bırak beni Dondur bütün zamanları Kır kalemimi Daya namluyu şakağıma Zindanlara mahkum etme Yaşatma gurbetleri Cehennemlere atma dünyada Çek tüm tetikleri Düşsün bütün horozlar vur vur vur da ...GİT...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © İmdat Özcan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |