Değişim dışında hiçbir şey sürekli değildir. -Heraklitos |
|
||||||||||
|
Yalnızım uçurumun eşiğinde Düşüyorum, tutmuyor beni kimse Dünya! Seni sanırdım tozpembe Yalanla doluymuşsun meğerse Hayat rezil, insanlar anlayışsız Sanma ki yeminler yalansız Sonun vermiş olduğu korkuyla Bir hayat yaşıyorlar ki anlamsız Adım başı bir düzenbaz Düşünürler ki bu dünya durmaz Ecel korkusu hiç mi yaramaz? Ağır gelir kalbime, bu düzeni kaldıramaz Suçluyum,mutsuzum,uykusuzum Vicdanım buruk, kalbim perişan Al kalbine beni sana geliyorum Harap olmuş kalbim sanki viran Tam yolunda derken her şey tersine döndü Gözyaşlarım aktı, kalbim kırıldı Bütün hayallerim suya düştü, Her umudum birer birer yıkıldı Kara kışlar yaşıyorum hayatımın baharında Pişman geçmişim var ardımda Ağlamaktan gözyaşı kalmadı göz pınarımda Ne zor rolüm varmış bu hayat oyununda... Yalnızım sürüden ayrılmış bir kuş misali Bana dost olanlar bir tek dertlerim İnsanlar yalancı, dünya yabancı sanki Yoruldu benliğim, bitsin artık kederlerim Her yüzde seni arıyorum Ama sen değiller, yanılıyorum Yalnızlığımla baş başa yokluğuna ağlıyorum Bu sensizlik sona ersin diye bekliyorum Sabretsem de kavuşmaya ömür yeter mi? Bilmem ki bu kadar sabra değer mi? Zaman denen nehir akıp gidiyor Yıllar geçse de bu hasretlik biter mi? Anladım ki dünyada herkes tek başına Sahnede bir tek sen varsın, yalnızsın Senin elinde her şeyin sonunda Ya yuhalanır ya da alkışlanırsın....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © AYŞE, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |