"Bir kitabın kaderi okuyanın zekasına bağlıdır." -Latin Atasözü |
|
||||||||||
|
Teknoloji...Şimdinin ve yarının hiç büyümeyen bebeği.Herzaman listelerde bir numara olmayı başarmıştır.Pratik ve tasarruflu yaşam tarzlarına alternatif olan, kışkırtıcı,zeka ürünü harikası. Başarılı bir şekilde tanımladığım bu unsura ben de bir katkıda bulunmak istedim bu sabah.Hayalgücünüz kuvvetliyse ve siz de sabahın beşinde uyanma gibi bir gafta bulunursanız ,tavsiyem bu konuda birşeyler üretmenizdir.Sakın "ne işimiz var, hem o saatte kim uyanır"demeyin,çünkü öyle deyip de şu an bir türlü uyuyamamış olanlardanım. Kafadan icat listesi mi hazırlayacağım.Peki..İlk sıradakiler gereksinimlere yönelik olsun.Mesela nedir şu trafiğin hali,nasıl düzeltelim bu olayı?Şu araba denilen lüks hurdaların pabuçlarını bir kaç dakikalığına dama yollayalım. Peki işe , eve, okula vs. nasıl varılacak?Işınlanma odalarını yarattım bir kaç saniye önce,duyulmadı mı?..Asansöre benzer bir odanın içine girip gitmek istediğiniz yeri ekrana kodluyosunuz,yeşil yuvarlak düğmesine de basıp ışınlanıyorsunuz.Ne zaman kaybı,ne trafik stresi,ne de park çilesi. İşte sabah saat beş ve gol bir zeka hanemde.Aslında bu ışınlanma odalarını nerede saklama konusuna da değinmem lazımdı ya,işime gelmediği için es geçiyorum. Para..Sıradaki icat bununla ilgili.Düşündüm de gelecekte,bir ihtimal,şu bankamatik kartları bloke olabilir.Sistemlerin birbiri içine geçmesi mümkün.E parayı da yanımızda taşısak tomarla(özellikle alışveriş günlerinde)kaptırma olasılığımız yüksek. Ne yapılabilir?Her ödeme anında,paşparmağın izi monitör üzerine alınıp tüm ödeme o izlere göre yapılabilir. Ya da ona yakın şeyler. Hadi ben size ipucuyu verdim. Siz düşünedurun ,ben tekrar yatmaya gidiyorum. Yıldızların kodlar aracılığıyla parıldamadığı dünyada buluşmak dileğiyle...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © lerna kürkçüoğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |