Tüm insanlık bir tutkudur; tutku olmadan din, tarih, romanlar, sanat, hepsi etkisiz olurdu. -Balzac |
|
||||||||||
|
Ağzında özlem Gönlünde sevgi gözünde aşk taşıdın, Kondun gönlüme. Hiç bilmediğim kıtanın Adını öğrenemediğim şehrindesin oysa. Boyutlar ötesi yaşanan Ve Yaşanacak olan ne varsa Evcilleştirici değil Olabildiğince özgür olmalı. Bir yer düşün sevgili Yamaç bakışlı İki tırnaklı dağ keçilerinin gezdiği Binlerce değişik yaşamın olduğu. Seninle O yerde Verketilde Diş kopartan soğukluktaki suyun Oksijen deposu yerinde Rakı içmek isterdim. Kaçkar eteklerinde Moçvi yemek Çam sakızı kokusunda Seni solumak isterdim. Yüzünü usuma çizdiğim güzel Sen yaşam ağacımın sevgili meyvesi Sen ufuk çizgimsin Ne bitip-ne başlayabildiğim O kadar uzak-o kadar yakın Olanımsın. Ömür dansımın en güzel figürü Uzayan gecelerde tanıdım seni. Sabah olsun istemedim Her açan gün habercisiyken umudun Günüme kavuşan ayrılıktı Sabaha düşmanlığım bundan!!! Bahar kokulum Sevgi sağnağında ıslanmalıyım oysa Yayla özgürlüğünde sevişmeliyim seninle Çimlerin ıslaklığı tenimizde Yıldızların ışıltısı yüzümüzde Üşüdükçe sarılmalıyım sana Sende ısıtmalıyım yalnızlığımı Biliyorum güzel Aşkı tutsak almamalı beden Beyinde sever Sende takılı kalmam “düşün”güzelliğinde sendeki bedeni değil bedenindeki seni seviyorum bende kendiyle barışık olmalı aşk ölüm kokmamalı yaşam hüzün kokmamalı sevinç uzaklıklarda tutunan aşkımız parmaklarımızın büyüsünde sevgi toprağında büyümeli sözcük avında anlatılmaz ki aşk koşulsuz sevmenin tutsağıyken senldoluyken havzam seni düşünme özgürlüğünü seviyorum. Düş okyanusumun sahibi Kendisiyle barışık olmalı aşk Düşün sevgili Bu kadar canlı yaşarken doğada Bizi farklı kılanın Küçücük organlarda İnanılmaz büyüklükte sevgileri Yaşatmamız olduğunu Düşün sevgili İnsanlar Bedelsiz ve bedensiz de sevebilir Seni sevdiğim gibi İyi ki varsın ,iyi ki gelmişsin Dünyamıza ,dünyama Hoş geldin dünyaya Hoş geldin dünyama.....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © yüksel Özbek, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |