..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Kurguyla gerçek arasındaki ayrım, kurgunun mantıklı olmak zorunda olması. -Tom Clancy
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > nurdan saydam




4 Şubat 2010
Bukowski Mucizesi - 1  
nurdan saydam
aşkı anlatmak zor mu??


:BHGH:



BUKOWSKİ MUCİZESİ -1


-merhaba
-MERHABA

Ne çok kullanılan bir kelime bu,yerli yersiz.

Bukowski kullandı bir kez...Kadın onu tanıdı.

Şarkıların diliyle , uzandı ona adam. Kadın hep bir şarkı bekliyordu, Bukowski dilinden gelecek olan. Asrilikten dem vurdu önce , sonra serseriliğinden. Benzetmelerle taradı kadını, kendinden emin. Aşağılardan bahsederken yüksekleri anlatıyordu. Kalabalık çoğunluğumdur ama yalnızlığım yaşantımdır diyordu kadına. Asaletli sorguyu sevmem , sorgu asilce olmamalı derken kadın sararmış renginin değiştiğini hissediyordu.
Toz duman atarım yeri geldiğinde , sakat yanım sadakati sevmemdir, sağımda solumda iz bırakanım, iz bırakılmasını istesem de diyordu Bukowski kadına...
Kadın sessiz, kadın renklenmişliğinle dinliyordu. Bukowski! sadesin ve bensin diyerek....
Bakışmadan, kelimelere hakimliğini katan Bukowski'yi dinliyordu.
Yakarmayı da bilirim, yakmayı da, kararlılığı da bilirim kararsızlığı da, sekerek ilerlemem, koşarım diyordu Bukowski, koşturmayı da bilen olarak...
Tad almayı sevenim tad aldıkça , aldıkça verenim, verdikçe alan olmayı isteyenim. Sabıkam var benim kelimelerimden yana, kullanışımdaki anlamı hissedenleri sevenim.
Kadın dingin, kadın istekli, kadın, benim bu diyerek sarılıyordu ona.
Sevmeyi bilenim sevildiğimde, kırbaç gibi şaklarım sevdiğim benliğimde, ardılım yoktur benim, ben sarılmayı sevenim. Ben, rüzgarı yağmurla birleştirip kokusunu hissedenim, sılayı sevmem, etimle kemiğimle yerleşik düzenim.
Kadın artık şaşkın ve umutlu ve umutluluğuyla mutluluğu birleştirerek dinledi, dinliyordu.
Ben seni sevenim, ben sokulup kokunu hissedenim, ben, beni bana öğreten senden vazgeçemeyenim dedi Bukowski !

- MERHABA!
- MERHABA!
Seni bekliyordum, merhaba Bukowski dedi kadın.

.Eleştiriler & Yorumlar

:: bilmem..
Gönderen: Guvercin / Ankara
13 Mayıs 2004
Bilmem ki aşkı anlatmak zor mudur? Herkes farklı anlatmaz mı aşkı? Herkes farklı yaşamaz mı aşkı? Herkesin aşk kavramı farklı değil mi? Aşk tüm duyguların birleşimi değil mi?Tutku, ihtiras, şehvet, öfke, hüzün, mutluluk, arkadaşlık, dostluk, kardeşlik, uykusuzluk, açlık-tokluk..Belki zaman zaman düşmanlık, annelik, babalık, kendimizde kaybolduğumuz karanlık sokaklar..? Aşkın tanımı zor mu? Bilmem belki zordur, belki de kolay kişiden kişiye değişir mi? Kaleminize sağlık. Sevgilerimle..




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Nefes Alamıyorum
Bukowski Mucizesi - 2
Şu An ve Her An

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Montaıgne ve Kadın
Beni Elyordamıyla Sev
Gri Yaşam
İçimde ki Çocuk
Ben Okurum
Benim Pc '' İm
Çok Mu Bekledim!
Hey Size Yetişemiyorum
İhanetim Var İkramlara
D - O - S - T

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Hiçççç [Şiir]
Kucaklaşalım [Şiir]
Keder [Şiir]
Mistik [Şiir]
Direniyorum [Şiir]
Issız Ada [Şiir]
Bildirge [Şiir]
Hesabım Var Yaşama [Şiir]
Tesellisiz Yaşam [Şiir]
Sakar Anılar [Şiir]


nurdan saydam kimdir?

sıradan ama sıra dışı içtenlikte, bankacı. . . . .

Etkilendiği Yazarlar:
montaigne...nazım hikmet...Özdemir Asaf...


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © nurdan saydam, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.