..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bir deliyle aramda tek bir ayrım var. Ben deli değilim. -Salvador Dali
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > eser




24 Şubat 2004
Hüzün  
Aslında...

eser


Sadece ve sadece içimi döktüm.Amacım içimdeki yanlızlığı dışavurmaktı.Umarım başarılı olmuşumdur.


:AFBH:
Issız ve sessiz bir akşam üstü yeniden. Sigaramı yakmışım, süzülerek yağan karı izliyorum düşünceli düşünceli. Hafifden gözlerim doluyor, ağlamak istiyorum ama gururum engel her zaman ki gibi. Neden bu kadar hüzün. Yanlızlığımdan olsa gerek...    Düşünüyorum tekrar, acaba ben gerçekten yanlızmıyım diyorum. " Aslında hiçbir zaman yanlız olamam ki" diyorum kendi kendime, gerçekten sevdiğim biri yok ama sevildiğimi de biliyorum adı aşk olmasa da... Susuyorum, duraksıyorum bir anda, peki sevilmiyorsam? Peki çevremdeki sevgi sandığım olgular sadece doğruluk maskesi takmış yalanlardan ibaretse?Sigaramdan bir nefes alıyorum ve düşünceye dalıyorum acaba gerçekten yanlızmıyım? Bir nefes daha,hayır yanlız değilim. Beni asla yanlız bırakmayan bir şeyin olduğunu anlıyorum aniden. Kıskançlığın had safasında olan ve sadece benimsin diyen bir şey. Hep yanlız kalmamı isteyen bir şey. "Hayır hayır ben yanlız değilim" diye fısıldıyorum kar tanelerine. Biliyorum ki yanlızlık beni hiçbir zaman yanlız bırakmıyor... Ağlamaklı bir gülümsemeyle bakıyorum beyaz bir denize. Yanlızlık beni terk etti ben ondan kurtuldum, o beni buldu ben yine aynı ben...    Sigaramdan bir nefes daha alıyorum "Demekki hiçbir zaman yanlız değilmişim ben" diyorum kendi kendime. O zaman gereksiz hüznüm beni terk ediyor, anlıyorum ki yanlızlık sadece beynimizin bizimle dalga geçmesi, anlıyorum ki yanlızlıktan daha önemli şeyler var...   Kar susuyor, caddeler usta bir ressamın elinden tuale alınmış resim gibi.Bakıyorum, sigaramdan bir nefes daha çekiyorum... Artık yeni sigara yakmak istemiyorum. Biliyorum ki yeni bir sigara, yeni bir dert. Sigaramdan bir nefes daha alıyorum ve onu yanlızlığına gömüyorum...

.Eleştiriler & Yorumlar

:: Çok okumalıyız...
Gönderen: Serpil Yüzlü / Bartın
25 Şubat 2004
Sevgili genç arkadaşım, İnsanların böyle zamanları vardır. Kendiyle başbaşa kaldığı ve kendi iç dünyasına yolculuk yaptığı zamanlar... Senin de böylesi bir zamanı anlattığın bu kısa yazını, müsaade edersen değerlendirmek isterim. Öncelikle, "yalnız" kelimesini "yanlız" şeklinde kullanıyorsun ki, bu yanlış. Ayrıca çok fazla kullanmışsın. Üzülerek kulağa pek hoş gelmediğini belirtmek zorundayım. Yazının ana konusu bu olabilir, ama aynı sözcüğün defalarca kullanılması doğru değil. Yazını bir kez daha okursan, bana hak vereceğine eminim. Ve son olarak, çok okuman gerektiğini hatırlatmak isterim. Hepimiz çok, çok fazla okumalıyız. Hoşcakal...




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


eser kimdir?

yanlızlığımı yazıya dökmek istedim. . . Sizi hiçbir zaman fazla özgürlük sıktımı? Beni sıktı. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Oldukça fazla


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © eser, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.