Pek çok doktorun yardımı ile ölüyorum. -Büyük İskender |
|
||||||||||
|
Anne.. Anne.. Anne.. Kar yağıyor... Dışarısı öyle soğuk ki.. En çok da ağaçlara üzülüyorum..Bahar geldi diye uzattılar narin boyunlarını güneşe.. Gerinip çatlattılar tomurcuklarını.. Bembeyaz çiçeklere büründüler..Şimdi bu kartanelerinin altında üşümez mi körpecik çiçekleri? Annem biletini dün almanı söylemiştim "ulu sözü dinlemeyen uluya kalır" bir kere de beni dinlemedin kal orda kış kıyamette bu sana ders olsun diye bağırıyor telefondan.. Kırılıyorum.. Ama bu sınavı verdiğimi bilmeden gelemezdim ki.. Gecelerce uyumadım çok çalıştım.. Kar yağıyor ağaçlara çok üzülüyorum anne.. Çok yalnızım.. Anne kalbim.. Anne üşüyorum.. Anne.. Anne.. Anne.. Kar yağıyor.. Evim öyle sıcak ki..Böyle hareketsiz uzanırken yatağımda kartanelerinin nazlı salınışlarını seyretmek bu sonsuz beyazlık içime huzur vermiyor.. Ağaçları düşünmüyorum.. Bir milim kıpırdanmak istemiyorum.. Bebeğim.. Bu kez terketme beni olur mu nazlı çiçeğim.. Umudumsun sen benim..Yıllardır özleminden içim titredi.. Bu kez benden uzak diyarlarda başka yataklarda başka kucaklarda sarmalanıp kıskanc gözcukurlarımda yangın olma.. Bedenimde tutkum ol benim.. Özlediğim.. Biriciğim.. Anne de bana... Anne... Anne...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © , 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |