|
Anasayfa |
Son
Eklenenler |
Forumlar |
Üyelik |
Yazar
Katılımı |
Yazar Kütüphaneleri |
|
|
29 Aralık 2003
Ben Senin Matemini Tutmak İçin Şair Olmadım
ADNAN FERİT
|
Ben Senin Matemini Tutmak İçin Şair Olmadım |
Ben senin matemini tutmak için şair olmadım, eski İstanbul şarkıları dinleyip iç çekerek, rakı içmeye de özenmedim. seni ben, beni sen yapan her şeyi özlemeyide hayal etmedim.
kapının önünde bavulun elinde yorgun bakışını dolu gözlerini bunlarıda hayal etmedim.
Ben şair olmaktan vazgeçmedim, ama sen gittin beni de götürdün.
ya dön, ya da beni geri getir kapının önüne bırakırken de öyle bir bakış bak ki gözlerini hiç özlemiyeyim, öyle bir söz söyleki, seni bir daha hiç affetmiyeyim.
ama ne olur sendeki beni bırakda git. en azından içimde bir yerlerde senden nefret etmiyeyim. |
|
Söyleyeceklerim var!
Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?
Yazıları
yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz
ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız,
yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.
Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.
|
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
|
25. 1. 1964 Malatya doğumluyum. serbest çalışıyorum,ayrıca bu günlerde şair olmaya çalışıyorum. izmirde yaşıyorum. 16 aylık evliyim.
|
|
bu
yazının yer aldığı
kütüphaneler |
|
|
|