Herşeye imgelem karar verir. -Pascal |
|
||||||||||
|
içimdeki çocuğa inat, alışamadım, anlaşamadım, anlatamadım, anlamadım. Ama hiç ağladım, dışımdaki dünyaya inat. oldukça yüreğimdeki anı dehlizleri, kör kuyulara boşaldı kederim, böyle olsunmuydu yıkılsın bu kent, yansın! yalnız, yalnızlığım kalsın, yalan da olsa güleyim biraz, keder; yine bende kalsın. Aç gözlerini bak, kör olmuşsun, görme, göremezsin, yumma gözlerini, göz kapaklarına söz geçirebilirsen. Yuvarlanıp gidiyor işte, dünya değilmisin, Dön, dön, parlaksın ama, yakındır son. Sön dünya sön. Rüya gibisin, uyuyacağım, uyanacağım, yoksun, uyanığım nefes alıyorum, yine yoksun. yaşıyorum, yaşamıyorum, var mısın? Varmısın, çıkma karşıma, çıkma; nerden geldiysen, oraya git. Bende gidecek güç yok, sen git. Ben gidemem, gidenlere de soramam. Sen söyle! Neredemiyim? Acı biter acı bitmez umut yeter gerçek gitmez düşler biter düşler bitmez dünya dönmez mevsim geçmez hayat geçer mevsim aynı dünya döner sen geçersin önümden zaman geçer sen geçmezsin senden geçemem sen de geçmezsin sensiz geçmem dünya döner ben de dönerim sana doğru sen geçersin mevsim biter mevsim döner bahar olur dünya biter bahar döner mevsim geçer sen geçmezsen... aşk dediğin ne ola ki, dönence? bitince?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © deniz ateş, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |