|
Anasayfa |
Son
Eklenenler |
Forumlar |
Üyelik |
Yazar
Katılımı |
Yazar Kütüphaneleri |
|
|
Umuda giden yolda adını kaybettim,
…
Şimdi:
İsimsiz bir sehirde bir bilinmezim.
…
Orda burda konuşurum, dolaşırım nedensiz.
Gelip geçen sorar geçmişten, gelecekten,
Ordan, burdan.
Bir ben gizlenirim kuytulara,
Kaçırırım gözlerimi yüreklerden.
İş esas meseleye gelince.
İsimsiz bir şehirde kaybolmuşum:
Bir şeyler hatırlarım besbelli ki;
Bazı bazı ağlarım geceleri. Nedensiz!
Muamma burada;
Ben koybolduğumda sen beni terketmiştin.
Yada terkettiğinde ben kayboldum.
Söyleyeceklerim var!
Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?
Yazıları
yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz
ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız,
yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.
Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.
|
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
|
1964 doğumluyum yaşamın armağan olduğuna inanıyorum.
Benim için yazmak önüne geçemediğim bir duygu ve coşku duyuyorum.
İçimde benden hızlı olan bir şey var sayfalar dolusu kelimeler beynimden akıp gidiyor yazdıklarımsa içlerinden kaleme takılanlar. Yakın hedefim bir kitabımın basılması (özellikle şiir) , dünyayı dolaşmak ve kişisel bir resim sergisi açmak.
Şiir yazmaya 18 yaşında başladım daha önce yazılmış hikayelerim vardı hepsini çocukça bulduğumdan yok ettim (malesef) kısa hikayelerde yazıyorum hala .
İnsanların içinde olmayı seviyorum ama yanlızlığı da seviyorum daha çok insanlarla içiçeyken sevinçlerinden korkularından yüzlerinden etkileniyorum şiirlerim genelde sokakta oluşuyor bu yüzden bazen sokaklarda ağlamaklıyım bazen neşeli, kendi kendime konuştuğumda olur yaşamı canlılığıyla ve cansızlığıyla seviyorum. bir kıyıda oturup saatlerce dalabilirim boş bol dalmak değil benim derdim. Düşünüyorumdur, bir şeye takılmışımdır .
şiirlerim gördüklerimden hissettiklerimden acılarımdan bahsediyor.
Etkilendiği Yazarlar:
Özdemir asaf,Ahmed Arif, Attilla İlhan,edip Cansever,Orhan Veli Kanık,Nazım Hikmet RanAhmet Haşım
|
|
bu
yazının yer aldığı
kütüphaneler |
|
|
|