Özgür insan, denizi daima seveceksin. -Baudelaire |
|
||||||||||
|
Tersine akan nehirlerin, Günbatımına vuran şaşkınlığı, Ve sabahı pusuda yakalayan, Tuvalsiz ressamların yalnızlığı, Aynalardan düşen toz kadar, Güneşi yutan odalarda, Çocukların sevinç çığlığı, Bilinen tarafından, Bilinmeyen her yüzde gerçek arayan, Kademeli denge kabusu, Plastik kaplama gafletinden, Sonsuzluğa kapılma uykusu, Yaşamak aşk'ı, Alışılmış bir tükenişin, Alışılmamış tutkusu, Buysa hayata aşktan saklanışlar, Oysa diye başlar sonrasında itiraflar, Her geçen zaman, Kontur götürür ömrümüzden, Tam ortasında hiçbirşeyliğin, Yokluğa karışmanın korkusu başlar, Uzaktan dokunur akşamlar, Yağmura yıkanırken sokakların sessizliği, Aristokrat kesilir hatıralar, Düşmez aşka,düşüremezsin, Paslı bir giyotindir suçlu bakışlar, Ardından, Çocukların masraflı sorunları, Güvercin gözlerinden imzalı şiirler, Venüs saplantıları, Keman tutan ellerde bar köleliği, Ve imhasında kendim, Kucaklarken yüreğinden bu dilsizliği, Sonuna kadar senindim, Ve sen, Rüzgarın avuçlarında, Yürürken benimle kolkola,eşit adımlarla, Grek dünyaların kırık notalarında, Stadyum potansiyeli artıkları, Kent meydanı bekleyişlerinde, Kaybettiğim tebessümün dururdu, Hepsi yüreğimdi yürek kadar, Yakardı sessizlik ardından, Yanmaz denilen unutkanlıkları, Ve ben, Seni yaşamanın diğer kıyısında, Cats sahnesinden düşler takındım, Kendi uzaklığımda, Yerel seçim havalarına kapıldım, Ve oy kullanma kapsamında unutulan, Sevdalarına saplandım, Grafitisinde yüreğime yazılan, Yıllandıkça unutulur sayılan, Unutulmayan, Gözlerinden aşka takıldım, Sabaha kadar, Siyaha tuval bozgunu gecelerde, Yokluğuna yalnızlıktan asıldım...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Birkan ASKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |