..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Bana ev hikayesinden söz açmayın. Artık benim oraya gideceğim yok!" Fuzuli, Leyla ile Mecnun
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Şiir > Taşlama (Kinaye) > H.Çiğdem Yorgancıoğlu




19 Kasım 2003
Bana Giden Bütün Yollar Issızdır (1)  
BANA GİDEN BÜTÜN YOLLAR ISSIZDIR (1)

H.Çiğdem Yorgancıoğlu



:BHGJ:
 
 Kör gözlerinizle göremez ,kör bıçakla kesemezsiniz bu sözleri ..Kulağınızı kirişten çekin .Dipli dipsiz kuyulardan  geliyor sesler . ..
 
Üstü kapalı söylenecek hiçbir şey yok bugüne dair ,her şey aşikar ..sadece ve sadece tebdili kıyafet gezecek bugün de taze kan kokan sözlerim .  Baca eğrilecek bazen ,dumanım doğru çıktıktan sonra ne önemi var .
 
Bilirsiniz ..
 
Allem edip kullem edip ,
Bir yolunu bulup
Kendime giden en kestirme yolların önünü tıkarım ben
İlerleyebilmek için .
 
Sesler duyuyorum .kendi aleyhinize, kendi ardınızdan konuşuyorsunuz .
 
Bir kişiyi daha hırpaladınız bir kişi daha bir kişi daha . Hepiniz koro halinde konuşuyorsunuz . İtibar kaybı yaşatmak istiyorsunuz çevrenizdekiler için . Ne tarafından bakarsanız bakın ,tarafsızlığım olamaz bu kesin .Kendi tarafımı da  tutuyor olmayacağım . Saygınlık  anlayışınız nedir sizlerin .Kibir tapınağının baş mimarına ve diğerlerine soruyorum . Aykırı olmanın ayrıcalığını mı yoksa çilesini mi yaşamak düşer insana bazen bilinmez . Acı ve haz gelir gider .Ters düşeceğiz   bazen . Birbirimizle ya da kendimizle . Davranışlarınızdaki samimiyetsizliğiniz;  sizi edinmek istediğiniz şeyden uzak tutuyor .Oysa aklınız ve çalışkanlığınız ,edinmek isetdiklerinize ne kadar da yakın  . Matematiksel kesinliğe yaklaştığınızı sandığınız an ,kuşkuya da yaklaşıyorsunuz . Ölçülebilir bir sonsuzluk arayışı içindesiniz ..Hani bir söz vardır ya “herkes cenneti görmek ister ama kimse ölmek istemez diye … “ Disiplin cezasına çarptırmak istiyorsunuz herkesi . Gözünüzü kırpmadan yargılıyorsunuz bildiklerinizi bilmediklerinizi ve en çok da emin olduğunuzu  sandıklarınızı . Kamusal alanı kullanma tarzınızdan tanıyorum sizleri . Elinize geçen bütün konuların açıklığa kavuşmasından değil, karanlığa bürünmesinden haz duyuyorsunuz . Sanki böyle taçlanıyorsunuz .
Bakışlarınız evrene mükafatsız ,bakışlarınız arsız .. Uzaksınız … uzaksınız .. Bana giden bütün yollar ıssızdır .Sözlerim kılçıklı ,sözlerim insafsız fakat yargısızdır .
 
17.11.2003
H.Çiğdem Yorgancıoğlu
İstanbul

.Eleştiriler & Yorumlar

:: kayıp
Gönderen: ahmet görkem / , Türkiye
15 Aralık 2008
bunları söyleyerek tarafsızlığını kaybetmiş bulunuyorsunuz ? çünkü hiçbir sitem kendini de dahil ederek yapılamamıştır..;) herkes cenneti görmek ister ama kimse ölmek istemez .. iz edebiyatı ne kadar takip ettiğinizin kanıtıdır..;) bunun dışındaki söylemleriniz , sizi yargıç ilan ediyor ... başarılar...




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın şiir ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Zirvede Lâle /üçleme
Gün Yorgun ve Akşamlar Argın
Çekişmeli Kararlar

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Matrix 1'e Geri Dönüş [Deneme]
Kucugume /bır Ayıp Bır Kayıp Orter [Deneme]
Kucugume /zehır Zemberek Dılım [Deneme]


H.Çiğdem Yorgancıoğlu kimdir?

TAŞIYACAĞIM SİZİ SİZE Devredışı bırakıyorum sizi Benimle irtibata geçesiniz diye Konuşacağım sizinle en yumuşak sesimle. Bütün hiddetimden muaf tutacağım sizi Ve hiç bakmayacağım geriye Unutmak için değil ,hatırlamak için belleğimle. Düşlerime de götüreceğim sizi Eğer uzanırsanız çırılçıplak şuradaki vadiye Susacağım sizinle en gürültülü sessizliğimle . Yattığınız yerde döndüreceğim sizi Bazen de döndüreceğim ,belki azgın bir deliye Ve taşıyacağım sizi ,sizi size şart koşan tedaviye H. Çiğdem yorgancıoğlu


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © H.Çiğdem Yorgancıoğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.