Ben bir öğretmen değil, bir uyandırıcıyım. -Robert Frost |
|
||||||||||
|
İğde ağaçlarının dalları, Bestesi tamamlanan bir aşkın yolu, Gözlerin, Pan flüte rüzgar dokunuşu, Dudaklarındaki tılsım, Penceremin camına düşen yağmur damlası, Parmakların, Hüznün geceden unutuluşu, Seni yazdıkça mısralara, Karla kaplı toprağın kollarında, Üşüdüğünü belli etmeyen bir suskunluk yatar, Ey aşktan yitik yürekler ülkesi, Yaşamak içimde, İçine düştükçe çıkılmayan mahpusluk kadar, Belki anlamak gerek,belki de anlatmak, Şefkati çalan gözlerinde, Fener alayı ateşlerinin sargınlığı, Hiçbir yıldızın ertelenişi değil anlaşılmak, Dağınık saçlarıyla, Bir yetim yüzüdür aşkta paylaşılmak, Yollara çıkmaksa yürekte doğmak, Bizim yolculuğumuz, Sararan otların güneş yanığıdır, Sen ki bilesin sevdiğim, Aşkı yaşamak, Elle tutulmayan, Gözle görülmeyen her sevdanın, Meçhul takıntılı tek sanığıdır, Belki, Bilmeyiz taşınırken yürekten, Duymayız bu hangi ruhtur savrulan, Oysa topraktan büyüyen her bekleyişten, Gövdeme yalnızlıktır yaslanan, Aşkın hançeriyle, Ellerinden suskunluğuma saplanan, Sen ki bilesin, Uzaklarda, Şiirleri yaktı göçebe çocuklar, Yüreklerinde sevdanın tutkusu, Avuçlarında yitip gitmenin korkusu, Çadırlarda alevlendi kömür gözler, Mevsim ölü bir geçmişten tükendi, Ve ışıksız vadilerde rüzgar, Yağmura yıkanan tenlerde bahardı özlenen, Düşe kalka, Ne sabahlar gitti ömürden, Dönmedi aşk ile yolu gecelerce beklenen, Şimdi, Benim tarafımdan, Aşk umuda çoğalan umman, Ellerimi ellerinde kınalayan, Dizlerin dibinde sabahlayan, Yüreğimi avuçlarına bırakan, Deli dolu bir sevda bilinirdi, Ve hiçbir zaman, Bir şafakla başlayıp, Bir geceyle bitemezdi...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Birkan ASKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |