..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yaşamdan korkmayın çocuklar. İyi, doğru bir şey yaptınız mı yaşam öyle güzel ki. - Dostoyevski
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Düşler > Dreamer




7 Kasım 2003
Hep Sen...  
Dreamer
Bana oyle gulumseme.. Sanki hersey, butun bu akan su duruyor bir anda.. Veya gulumse.. Su ne umrumda...


:CBAH:
Oglen nasildi, simdi nasil hava degil mi?

Serinledi iyice.. Gunes de gidince..

Kalin birseyler giyseydin keske.. Ama sen hep boylesin bilirim.. Kendini dusunmezsin.. Aslinda.. bosver.. Buna da gerek yok zaten.. Ben onu senin yerine yapabilirim... Sen sadece yanimda ol.. ve yuruyelim bu ufak evlerin arasinda..

Bu saatlerde burasi cok guzel olur.. Bilirmisin? Ogrenirsin.. Etraf sakinlesir.. Evlerin cogunun isiklari yanar.. Her camin altindan gecerken farkli sesler duyarsin.. Kasik - catal sesleri.. Cesitli muzik sesleri.. Ama hep bir huzun hakimdir.. Ve ben hep seni dusunur ve yururdum buralarda..

Ruzgarda esmeye basladi iste.. Ellerin usumustur simdi.. Montun bile yok.. ki ellerini ceplerine sokasin...

Izin ver.. ellerini ısıtayım..

Izin ver... ellerimizi montumun ceplerine sokayim...

... ısınalım.....

Hep oyle gozlerin kısık, gulumse ve bak gozlerimin icine.. Istersen ilerdeki markete girelim..Sevdigin birseyler alalim..

.... sonra hep benim yaptigim gibi yiye yiye yuruyelim...

.... sonra hep senin yaptigin gibi kaygisizca salına salına yuruyelim...

veya... gel biraz suraya oturalim.. Havuzun ısıklari gozumu aliyor.. Sular boyle, ısıklarla ne guzel gorunuyor...

Bılıyormusun? Ben her gece gelip, bu havuzun kenarindaki banklardan birine oturur ve seni dusunurdum..

... gel hadi.. Bir banka oturalim..

Sen iste tam su kenardan fıskıran suyun orda gorunurdun bazen.. Isıkların golgesinden gulumserdin bana...

Iste tam o altın sarısı suyun orda.. Bak.. Goruyormusun? kendi gozlerini...

Bana oyle gulumseme.. Sanki hersey, butun bu akan su duruyor bir anda.. Veya gulumse.. Su ne umrumda...

...usudum.. Hadi kalkalim artik..

...yoruldum... Biraz da sen anlat... ne yapiyorsun.. nerdesin? Sanirim sinavin vardi bugun.. Sinavdamisin hala? Yoksa ciktin mi?

Ben hep boyleyim iste... Geceleri buralar oldukca sessiz.. Ve ben yalniz basima dolasiyorum iste.. Yalniz da degilim aslinda.. Senle konusuyorum ya...

 

-----------

hylm... olmasan da.. yanimdasin ya.. (5.11.03-19:30)

.Eleştiriler & Yorumlar

:: ...............
Gönderen: Ceyda yıldırım / Ankara
21 Aralık 2003
görüyorum; ne önemi var ki! terkediş, aynı zamanda bir terkediliştir... ölümcül bir gülüş taşır içinde! Sevgiler...

:: ...............
Gönderen: Ceyda yıldırım / Ankara
21 Aralık 2003
görüyorum; ne önemi var ki! terkediş, aynı zamanda bir terkediliştir... ölümcül bir gülüş taşır içinde! Sevgiler...

:: Çok güzel bir yazı...
Gönderen: serpil / İstanbul
10 Kasım 2003
Merhabalar, Çok güzel, çok içten bir yazı. Duygular öyle güzel dile getirilmiş ki. Yalın, sıcacık... Başarılı çalışmalarınızın devamını diliyorum...




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın düşler kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yardim Et... Ne Olur...
Inan Bana...
Icime Demir Atmis Huzun...
Kara Trenler...
Cigliklarim...
Birsey Soyle...

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sendin İste...
Beni Bırakıp Gidiyorsun İşte...
Ne Zaman Biteceksin?
Herseyin Cikis Yolu Senmisin?
Artik Neredeyse Aralik Sevdigim...


Dreamer kimdir?

An olur. . Bir dusunceye saplanir cikamazsin ya. . Aynen o haldeyim. . An olur. . Hayatinda ne var ne yoksa, butun anlamlarinin birer birer yok oldugunu hissedersin ya. . Ve bir turlu kurtulamazsin bu dusunceden. . Iste o haldeyim. .


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Dreamer, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.