..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Ben bir dünya yurttaşıyım. -Sokrates
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Bireysel > Sabahat Yildirim




7 Ekim 2003
Anilarin Golgesinde Bir Gece...  
Sabahat Yildirim
Bazen en yakin dostunuzdur, icinizde buyuttugunuz yalnizliginiz...


:BCGH:
Genc kadin basini kaldirip pencereden gokyuzune dogru bakti, gozleri uzaklara daldi; '' simdi Ankara' da olmak vardi'' diye gecirdi icinden, ama imkansizdi...Caresizliginin verdigi efkarla sigarasini yakti, bir nefes cekti en derinine...Uzgundu, mutsuzdu ve yapayalnizdi...

'' Hayat ne kadar garip'' diye mirildandi.Ozlem hic bu kadar one cikmamisti duygularinin arasindan, hic bu kadar yakmamisti yuregini...

Anilar pesini biraksa, belki bir nebze rahatlardi, beynini kemiren dusuncelerinden siyrilsa kus gibi hafiflerdi ama yapamiyordu iste...Bu melankolik halinden haz aliyormuscasina; iyimser olmak adina tek bir adim atmadigi gibi, karamsar kisiligi guven veriyordu sanki ona...

Genc kadin sigarasinin bittigini ancak parmaklarinin arasindaki sicakligi hissettiginde farketti, ''kac senedir su meredi dogru duzgun icmeyi bile ogrenememisim'' diye hayiflanarak, oturdugu koltuktan kalkip, aynanin karsisina gitti ve uzun uzun seyretti yuzunu...

Hala guzel buluyordu kendini; yillarin biraktigi cizgilerde olmasa liseli bir kiz tazeligindeydi edasi...Cekik iri gozleri, bicimli dudaklari ipeksi teniyle kesinlikle yasini inkar eden etkileyici bir cazibeye sahipti...

Aynanin karsisindan ayrildi; saatine bakti, vakit geceyarisini coktan gecmisti, '' uyumaliyim'' dedi kendi kendine...

Gayet isteksiz bir tavirla uzerindekileri cikardi, geceligini giydi sonra usulca yatagina uzandi; sanki evde yalniz degilmiste birilerini uyandirabilecekmis endisesiyle yorgani uzerine cekti, oysa sessiz olmasi icin bir neden yoktu, yapayalnizdi cunku...Bu onun, okul yillarinda yurtta kalmasindan gelen eski ve degistiremedigi bir aliskanligiydi.

Kucuk ayicigina sarildi sonra'' sende olmasan ne yapardim ben'' dedi, ayicigin mahzun bakan gozlerine dalarak...

Cunku kendine has kurdugu mutevazi dunyasinda bir o vardi, birde olene dek pesini birakmayacagi guzel anilari...

 



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Sonlardayim... [Şiir]
Son Kuslar [Şiir]
Zalim [Şiir]
Ask ve Su [Şiir]
Tarifi İmkansiz Bir Duygu... [Deneme]
Bir Intihar Mektubu [Deneme]
Sadece Senin İcin... [Deneme]
Bir Garip Labirent [Deneme]


Sabahat Yildirim kimdir?

Duygusal,icten,mucadeleci,inatci,aska asik ve yalniz. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Ahmet Altan,Necip Fazil,Orhan Veli


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Sabahat Yildirim, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.