|
Anasayfa |
Son
Eklenenler |
Forumlar |
Üyelik |
Yazar
Katılımı |
Yazar Kütüphaneleri |
|
|
İŞTE ÖYLESİN....
Bembeyaz örtülere bürünmüş, Koca dağların dipsiz uçurumlarında; Şimal rüzgarlarına boyun eğmeyen. Yapayalnız... Ama; bir o kadar da onurlu ve saf. İşte sen, Öylesin gönlümde,bir kardelen gibi.
*
Masmavi gökyüzündeki gri bulutlardan, Bir yağmur çiseler ya; Yerde ne bulursa kucaklayan!ıslak ıslak. Hani ! insana huzur verir yağdıkça, Ve...seyrine doyum olmaz o damlaların; İşte sen, Öylesin gönlümde, baharyağmuru gibi.
*
Yemyeşil ormanlarda devasa ağaçlar arasında, Yaban gülleri olur ya; Sarmaşıklar gibi sarılır, etrafında ne bulursa! Hani! şu ağıtlarda bülbüllerin aşık olduğu güller. Ve ... ne koparmaya kıyabilirsin, ne de koklamaya, İşte sen, Öylesin gönlümde, ulaşılmayan çiçekler gibi.
*
Lacivert ve yeşil tonların buluştuğu okyanuslarda, Bakışların erişemediği derinlikler olur ya; Ne varman mümkündür, ne de vardığında çıkman! Hani! dipsiz kuyu dedikleri gibi bir şey. Ve...orada istiridyelerin içinde saklı bir güzellik vardır, İşte sen, Öylesin gönlümde, dokunulmayan inci taneleri gibi
Söyleyeceklerim var!
Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?
Yazıları
yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz
ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız,
yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.
Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.
|
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
|
İşte Öyle Bir adam
Etkilendiği Yazarlar:
yok
|
|
bu
yazının yer aldığı
kütüphaneler |
|
|
|