Sevgi sabırlı ve yürektendir, sevgi kıskanç ve övüngen değildir. -İncil |
|
||||||||||
|
Öyle bir geceden yüreğime düşen yıldız, Sahipsiz bir zamanı alıyordum avuçlarıma, Sen diyordum,illa ki sen, Aşk bildiğim yüreğinde tebessümdü, Aynalarıma silüet çığırtkanlığı ekleyen gölgen, Ben seni seviyordum yetim sabahlarıma sığamazken, Bir Ağustostu kalan düşlerime ellerinden, Sevda çiçeğim,begonyam, Altı üstü bir yürekti şiir şiir okunan gözlerime, Ayışığı tutunurken hayallerime sınırsızca, Dokunuşun yağardı Eylül yağmurları gibi üzerime, Mavi değildi bende aşk,erguvan vakitlerine lacivert, Güvercinler bile alışamadı suskunluğuna, Ve ben tarihin bilinmez sureti, Ölüme koşarcasına sen diyordum,illa ki sen, Yıkanıyordum yalnızlıkla, Tükeniyordum sevdaya adım adım erkenden, Ey sevdiğim,sevdalım,yangınım, Durmasana dokun yüreğime, Dinle sesini kalbimin atışından, Dinle ne ırmaklar taşıyor yokluğundan, Bırak duvarları yıkılsın sonbaharın üzerime, Ben acıya alışkınım, Hançerlendiğim her uykusuzluktan, İşte öyle bir Ağustos sevdiğim, Toprağa düşen bir yaprak gibi okşadı saçlarını zaman, Bir nefeste Eylül oldu yağmurlarım, Ben seni seviyordum yine de, Şahittir bana kucak açan çaresiz sabahlarım, Ve Kasımdı sırtımı fırtınalara dayadığım, Ayazlarında birbaşıma kaldığım, Geçerek vitrin önlerinde el açanların gözlerinden, İhanet sürgünü bir kentin bomboş sessizliğine vardığım, Sevmenin tam yüreğinden, Hani yarını beklerken,daha dünden ölmüşken, Sevda çiçeğim,begonyam, Hesapsızca yalnız sana ağladığım, Kendini bilmez bir Kasımdı sevdiğim, Ayaklarına bir kedi gibi dolandığım, Oysa ben, Seni sevmenin tam ortasında kaldım, Durmasana dokun yüreğime, Dinle atışını sana olan sevdamın, Dinle ne acılar öğütüyor,ne sancılar büyütüyor, Kendi derdine derman arayan her yalnızlığımın, Sana ait olan her zamanından, Sana mutluluğun suskun aşkını anlatıyor, Ve ben, Sen diyordum,illa ki sen, Beraberdik her şiirde,her dizede, Sardunyalara güneşi bıraktık, Öpüştük hüzünlerde, Aynı yöne savrulan iki deli ırmaktık, Yüreğimizi parçalayan cümlelerde, Olsun, Ben seviyordum seni yine de, Sen diyordum,illa ki sen, Sevdayı içimden bir nefeste çeken, İlla ki sen, Ne olurdu sevdiğim, Şöyle yanımda dursan, Baksam gözlerine yitik gecelerimin hatırına, Söyle bana ne olurdu kalsan, Yağmurlarla ansızın gelipte mevsime, Şiir şiir fırtınalarla kaybolmasan...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Birkan ASKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |