640K bellek herkese yetmelidir. -Bill Gates, 1981 |
|
||||||||||
|
Kanlanan ve günlerce ağlamış gözlerime bakmak bile istemeden yüzünü dönmediğin bu vefasıza. Göz pınarlarının Umut mavisi gözyaşlarımın pişmanlığı ve geri çevilmişliğin ezikliği için de bir deniz oluşturmuşçasına ayın denize vurup çıkardığı yalancı parlak cansız rengın bır aldatmaca oldugu gibi. Umutsuzlukla bilenmiş bir çakıltaşının eskı halını almayacagı gıbı onarılmaz bır gurur incetmiş.Vefasız bir dost olmuş vefalı bir dost kaybetmiştım çakıl taşı misali... Sende haklısın. Ciğeri beş para etmez insanlara satıp yamyamlara yedirmiştim dostluğumuzu.için deki nefreti uyandırmıştım. Ne dıyebılıdim kendımı nasıl savunabilirdim? Benden bu kadar. Söz sen de konuş, bağır, çağır küfürler savur hala hıncını alamadıysan vur öldür beni. Tek istedigim senden zeytin dalları arasın dakı gullerin solmasına izin verme... Biliyorum geçmişin gölgesinin gun batımı kadar uzun olmadıgını. Kaçmak ıstesem de hep yüreğim de olacağını. Şimdi kus içindekı nefretını vefasız bır dosta ne dıyebilirim ki? Sen sırala kelımeleri, nağmeleri hadi acıt canımı seni dinliyorum .................................................... beklıyorum kanusmıyacakmısın? benim susma zamanım geldi hadi artık konuş BİLMEM ANLADIN MI BU VEFASIZI..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Murat Mulli, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |