Hayaller olmasaydı, umutlar dünde kalırdı. - Dolmuş atasözü |
|
||||||||||
|
//…gözlerim gecenin asılı kalmış binlerce gözündeydi… bakışlarımla tek tek söndürürken onları tan gökyüzünde geceyi yırtarak ağarıyordu…// Tam bu anda,irkildim.. Sessizliğimi aralayan hislerimdi… Ürpererek ,dönüp baktığımda, Gördüğüm, Kocaman,bitimsiz çatlaklardı… . . . Çatlakların arasında duran, bir kadın… Çatlakların arasında,bir ahu dilber… . . . Gecenin en koyusundan…zifiri kara… Saçlar beline erişiyordu… Elmacık kemikler,yükselen tepeler sanki Sanki…kızıl kızıl… Tepelerin arasında, esriyen Ufacık bir burun.. Sapasında hızması asılı…. Dolgun dudaklar…lutufkar…çatlak… Balaban, zümrüt yeşili gözler Hüznü dışarı saçalıyordu.. Delgeç..delip geçen bakışlar Ayakta suskun…beni kolluyordu..… Soluğu, en ufak hızlanmadan Göğüs kafesi, inip kalkmalardan uzak… Afalladı…kalakaldı nefesim… Yükselirken günün alası, Bu kadın ,ne ister, ne bekler? Çatlaklar arasında bir dilber… . . . Ellerine nakış nakış kınaları çalmış, Ayak bilekleri gazal… Gazallarında halları cevahir Çalkantıdan, ritimden uzak.. Takılı kalmışken bakışlarım; Kadın; süzülürcesine eğildi Eteklerinin arasında, kıpırdanan Bir şey arar gibiydi… . . . Soluğumu eksilttim.. Kınalı elleri, Kızışan fecre uzanırken Ayalarında cazcavlak bir beden vardı… Çıplak…sesi çıkmayan enez bir bebe… Ansızın; Canhıraş, kanayan isyanlar içinde Yakarışlar patladı, dolgun dudaklardan.. Bir damla süt insin diye memelerine… . . . Velhasıl; . . . Kararsız kaldım.. . . . Hangisi daha kuru ve çatlaktı… Toprak mı?... Dudaklar mı?... Emilmekten yarılmış memeuçları mı?... . . . ASYA..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © AsYa ForeweR, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |