Bilim şaşkınlıkla başlar. -Aristoteles |
|
||||||||||
|
Her gün varlığından çoğaldığını. Kaç kişi yaşarsa o kadar İstanbul vardır. Bilmez İstanbul yaşadığını. Duru bir yağmur yağsın, Bir okyanus tabanı gibi kararsın sokaklar... İstanbul’un hiç bilmediğimiz bir yerine Yaşlanmaya gidelim seninle Hiç bilmeyelim etrafımızda dönen şehrin neresidir Samanyolunda kaybolmuş gibi, aldırmayalım mevsimlere Sevdikçe unutalım hayatın sevilmeyen karanlığını. Gecenin karanlığını, geldiğimiz okyanusun karanlığını. Unuttukça daha bir çocuk gibi, sevilesi olalım. Duru bir yağmur, oysa yağmur ne bilir yağmayı? Kalp, misal, ne bilir sevgiliyi ya da. Gelmezsen içimde taşıdığım hayalde yaşarım Kimse bilmez böyle neden ve nerede yaşlanırım Etrafımda dönen şehir giderek içime yığılmaya, Ruhuma dolmaya başlar. Resimleri, anıları toplarım Birisi beni düşünecek olsa, hatırladığını unutuverir, Beni düşünenin düşüncesini söker alırım. Sevdikçe seni hatırladıkça, her sensiz mevsim bir duvar olur Sensizliğim de olmasa nasıl yıkılacağımı anlarım Sensizliğim nereden bilsin hayatımı ona verdiğini, bilirim. Gelirsen ama eğer, çiçekler gibi sevinirim Korkmadan seviyorsam içimdeki Ölümün hüznüne duyduğu aşkı Ne kadar fazlalaştırsam da hayalini Bilmez İstanbul yaşadığını İnsan hatırladığı kadar yaşlıdır Benden daha iyi hatırla böyle bir hayatı yaşadığını Ki adım da böylece sıkça hatırlanır.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Tolga, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |