Bir önyargıyı yok etmek, atomu parçalamaktan daha zordur. -Einstein |
|
||||||||||
|
her kaldırım İçimde bir “dölleyici söz” gibi. Parkelerin korumasızlığına inat salar eteklerini yağmur, Dolmabahçeden aşağıya. Sokakta yatan küfrün bini bir para . Parke giymiş kaldırımlarında üşür çocuklar... Kendini kaldıramaz ki çocukları kandırsın kaldırımlar. Baştan ölü doğar çocuklar ki şizofren aşklar yaşar bu şehir. Meddücezir tenlerde. Sesim olur bazıları da ben yerine açar kollarını damla yakalamaca oynar tüm çocuklarla kör şehir sabahlarına. Kim görür; kim duyar? Her şey sözlüdür de, sevgi Sizdir tüm sesler; sarıp sarmalayan yaşlanmış yağmur dışında. Açık ağızlar Tanrıyı yakalar. Tanımadığımız kahramanlar karışır oyuna . Renkli filimden fırlamamış renksiz kahramanlar açar kollarını. Tanrı bir bal sürer ağızlara ıslakça ! Şizofrendir bahçe dolanmaları gözü kapalı ve kör çirkinliklere. Sokak çocuklarının gönlünü okşar görünmez bir el ki ıslaktır gözüm içinde... Kaldırımla asfalt sevişmesi midir Sokak çocukları? Kimsiniz Annesi; Kimsiniz Babası? Kim yaptı sokak çocuklarını? Kör gözler. Kör gözler. Sağır bakışlar Kör gözler… Tanrı yağdı yine. Piç doğurmuş hepimizi bu şehrin fahişe aşkları. Oysa ben ben en çok mavide sevdim seni...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © A.CANN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |