Kendi görüşlerim var -sağlam görüşler-, yine de her zaman onlara katılmıyorum. -G. Bush |
|
||||||||||
|
Dayanamayıp, senden uzakta geçen her bir güne, bir mektup yazdım... Birinde, ne çok küfrettiğimi anlattım, yırtık ceplerime, ağır postalıma ve kırılası kalemime... Artık parka giymekten bıktığımı da, uzun uzun.. Gençliğimi ne kadar da boşa harcadığımı...Heba ettiğimi... Birinde de, öfkemi anlattım, yürümeyen bir şeyler olduğunu içimde, sıyrılıp gitmek istediğimi.... Oysa kımıldayamadığımı... Bütün seferlerin, sözleşmiş gibi bir bir iptal olduğunu da hatta.! Dermanı da kalmadığını yüreğimin sanırım...! Diğerinde, hala ellerimle saçlarımı yolduğumu ve onların bu anlamsız bende kalma direnişlerini boykot ettiğimi... Hazırladığım pankartı da duvar kenarında boylu boyunca uzanan konsola astığımı... Sürekli bakıştığımızı, ama en sonunda onun gözlerini yere yıkışını.. Ötekinde, bir yığın devrik cümleyle benim de devrildiğimi, işteş fillerin hiç birine katamadığımı seni epeydir.... Buna rağmen, şimdi daha da cambaz olduğunu kelimelerimin.. ve on ikiden vurduğumu hedefleri kolayca... Böylece; eksildiğimi düşünmemeni, çünkü yokluğun oranında arttığımı, benden biraz daha öteye gittiğimi......! Bir başkasında, duygularımdan bazılarının çalındığını, tokadı basarken geceye güne, içimin asla acımadığını, çatık kaşlı yıldızlara artık nedenini sormadığımı, Daha da beteri, Yapay bir renkle baktığımı artık etrafa, lens taktığımı, tek değişenin benim rengim olduğunu, oysa benim onları başka renk görebileceğim inancımı, yani, satıcının beni kandırdığını... Sonuncusunda; hala inatla gitar çalmaya çalıştığımı, notalarla ve tellerle boğuşurken geçen gece, sinirimden ağladığımı, hırsımı alamadığımı, ardından metot kitabımı sayfalarına ayırıp, camdan aşağıya attığımı, bununla da yetinemeyip, gitarın sol çalabilen tüm tellerini de kopardığımı yazdım....Sayfalarca... Ve salı gecesi, hepsini su dolu bir kaba yerleştirmeyi planladım.. Sabaha uçuk maviye dönüşecek ve hamurlaşacaktı satırlar.. Ben de avuçlarımda sıkıştırıp, suyunu iyice süzüp basacaktım çöpe... Suları bile damlamayacaktı böylece torbadan yerlere... Sonra, Döndüm dolaştım bir elim başımda, diğeri belimde.. ..........................................Olmadı....! Yapamayacağımı anladım.. Belki ileride üstüne bir şiir yazılır düşüncesiyle... Herhangi bir eşyanın sol çekmecesine sakladım....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Orkide Kutlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |