Bilgi sakalla ölçülmez. -Moliere |
|
||||||||||
|
İp atlayan ölüler çoğalıyor tarihin avuçlarında, Gerçeğinde bir kara duman minik yüreklerin teninde, Çatlamış topraklar kan çekiyor kan, Üç beş kendini bilmezin elinde, Tanıma beni ey dünya, Benim oyuncağım,uçurtmalarım olmayacaksa, Bombala beni ey dünya, Kolum,ayağım bu toprağa basmayacaksa, Yaşatma beni ey dünya, Sevdalım seslenecek bana dağların ardından, Ve ben bir taş parçası, Toz duman içinde başlayan bir savaşın, Pamuk ipliğine bağlı bir kuklası kalacaksam, Duyma beni ey dünya, Çocuk aklımla ihanetse bana yaşamak, Anlatma bana özgürlüğü, Tanımlama, Ben bilirim çektiğim acıları, Ne bugünü,ne yarını, Kalmayacaksa bana düşlerimin kalanı, Yağmala beni ey dünya, Bombala beni, Kendi kendini zehirleyen bir gecede, Korkulara salacaksan beni, Ve geçip kameraların ardında, Seyredeceksen beni, Ağlama ey dünya, Ağladıkça, Gözyaşlarına boğma beni ey dünya, Bir tarih atıp haberlerin başına, Rant sağlayan kitapların sayfalarına, Beş para etmez canımın hatırına, Ve olmayan mezarımın kırılmış taşına, Yazma beni ey dünya, Bombala beni, Anlama yaşadığım acıları Allah aşkına....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Birkan ASKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |