Ölümden sonra yeni birşeylerin olduğu konusunda umutluyum. -Platon |
|
||||||||||
|
Belki bir sigara belki de alkol alıp götürür onları, Kimseler sormaz onlara derdini sadece içmelerini eleştirirler. Eleştirmek, insanlığın geçmişten günümüze belki de en rahat ve en iyi yaptığı iştir. Sorulsa onlara söylerler mi acaba dertlerini bizlere, onca yapmış olduklarımızı kolayca unutabilirler mi, affederler mi acaba bizleri. Hani zayıf getirdi diye ilk olmayan tokadımızı yiyen, gururuna yenik düşüp evi terk eden, şu geçen televizyonda tiner çeken hani bize sitem eden çocuğumuz, hanı o kazada ailesini kaybedince arayıp sormadığımız akrabamız, şu bizim ya işini bırakıp kendisini içkiye veren eskiden hani zora düştük mü parasını bizden esirgemeyen Mehmet hani en son şarapçılarla görmüşler ya, hani televizyonda şu soğuktan kurtulmak için belediyenin açmış olduğu spor salonlarında kalan, hani birde üniversite sınavını kazanamadı diye arkadaşları ile ayda bir gitmiş olduğu sinemayı bahane edip, dövdüğümüz Ayşe, yeni adıyla hani evi terk ettikten sonra geçen afişini görmüşler Gazinolar Kraliçesi Nejla söyler mi acaba bizlere derdini........ Yoksa hesap mı sorarlar almış olduğumuz gençliklerinin yoksa ailelerinin; bilinmez ama biz onları daha çok eleştiririz. Anlatmam Anlatmam ben kimseye kendimi Şöhretim yok ki dinleneyim Adım yok ki saygı duyulayım Babamı sorarsan hiç olmadı ki Yalnızım derim geçerim belki Anlatmam ben kimseye derdimi Kitabım var yeter gayri bana Kalemim var çoktan başlamış yazmaya Paramı sorarsan hiç olmadı ki Yalnızım derim geçerim belki Zaman Zaman akıp geçse de ömrümden Bihaber yaşayacağım dünden Bana yarından sorarsan Bugünden ne biliyorum ki geçmişten Sen soruyorsun yarından der Geçerim ömrün son deminden Kulağımı tıkamışım arkadaş ben haberden Böyle geçiyor benim hayatım hepten Sarhoş olmuşum deminden Hesap mı soruyorsun benden Ben hoşlanmam dünden bugünden Zaman benim için ibaret dertten...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © TARIK, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |