Bütün sanatlarda insanı şaşırtan bir yan vardır. -Alain |
|
||||||||||
|
Kavramlardan boğulurken duvara bakıyorum, Açıklayamadığım duygular sergiliyorum, Beyaz bir renk içerisinde. Stabilize ince bir hayat yaşıyorum. Yüzüm kızarırken avuçlarım terliyor, Ateşimin çıkmadığına eminim, Pembe bir renk içerisinde. Stabilize hayatta yaşıyorsun. Doğanın içinde kayboluyorum, sana bakınca olan gibi. Huzur buluyorum. Yeşil bir renk içerisinde. Stabilize hayatları izliyoruz birlikte. Tutkuyla dans ediyoruz gece bir geminin içinde, Senin sevdiğin gibi mum ışığı da var. Mor bir renk içerisinde. Stabilize hayatımızda değişiyoruz. Gözlerine bakıyorum gün batımında, Sıcak bir ortam yaratmış tanrı bize, Kırmızı bir renk içerisinde. Stabilize hayatımı değiştiyorum. Soluk vererek yürüyorum bomboş otobanda, Gözlerim kayıyor ruhsuzlaşmışım. Gri bir renk içerisinde. Stabilize hayatını değiştiyorsun. Etrafında binbir ayna görüyorum. Masallardan farksızdın, Turuncu bir renk içerisinde. Stabilize değiliz artık, Birlikte değiliz, Renklerin arasında kalmışız. Kafeste bir renk yazılmış bizim için. Biz değiliz bu sen değilsin. Siyah bir renge boyanmışız tuvalde, Bende nokta nokta, sende beyaz var içinde. Rengimiz bu işte aşkın rengi bu! Stabilize bir hayat yazdım bizim için, İçinde beyaz ve siyah var. Kumsalda el ele, Bir kadeh kaldırdım bu gece şerefine, Yemin ediyorum! Başrolü biziz bu hikayenin, Yeni renkler türettim bize onca renk içinde.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Karanlık Ağ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |