..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Mutlu köle çoktur. -Darwin
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Arzu Celik




26 Şubat 2003
Yollar  
Arzu Celik
Ve bu gezmeyle sana olan yolu kat etmek istiyorum..., her ne kadar gidiyorsam yine gelip sensizlige kavusuyorum!!! Geceleyin atese karsi atesle gidiyorum... Geceleyin bicak sirtinda geziyorum. Bicak kirmizi bir yilan olur... Ne maksat dayanir ne de gögsü


:AIJE:
Ben yokum artik
Beni, bana sorma,
Ne su kalmis bende , ne de alev
Yeryüzü gök yüzünden, gök yüzü yerden habersiz
Benim sahitsiz tarihimde,

Ben yokum artik;
Yerimde kül
Yerimde rüzgar, boran
Yerimde köz,

Ben yokum artik
Benim sahitsiz tarihimde,
Suda biliyorki
Atesin kutsaligi kalmamis...

Yeni dogmus dolunay..., daglarin arkasindan yavas yavas, sag tarafa dogru yükseliyor...

Agir bir hüzün, daglarin dumani ya da sonbaharin sisi gibi gelip üstüme cöker. Ben kaybolurdum bu dumanin ve hüznün altinda. Ben sorgusuz bir yagmur oluyorum ve yine kendime yagiyorum. Evet; ay yükseldiginde ben kalkip yavas yavas yürüyorum, bilmeden rast gele sessiz ve sensiz parklarda, Thames nehri kiyi boyunca uzaklara sehrin ve gürültüsünün uzagina...

.... Ve bu gezmeyle sana olan yolu kat etmek istiyorum. Her ne kadar gidiyorsam yine gelip sensizlige kavusuyorum... Geceleyin atese karsi atesle gidiyorum... Geceleyin bicak sirtinda geziyorum. Bicak kirmizi bir yilan olur... Ne maksat dayanir nede gögsümün kafesi bicaga...! Kalbim cirpinir parcalanir.... Zaman bir siir olur. Ben memleket siirleri ile kalbimi paraliyorum, yüzümüde gecenin serin rüzgariyla.

Ben bu yollarla kac yildir tanisim, bazen onlarla konusurum, hep dinlerler beni.

Bugün uzaklarda ki ama her ruzgar estiginde yuzumu oksayan Rüzgar Sevgilim'i anlatim onlara ve ilk defa onlarda sevindiler halime, simdi benim icin yollar daha rahat ve düz. Evet; bu yollar zahmetimi günahimi ceken yollar. Bugün benimle mutluydular.

Bak uzaktaki SEVGiLi bu yollar seni sabah kapidan alacaklar gidecegin yere kadar, cünkü bana arkadas sözü verdiler.

Ve sana kocaman bir yürek getirecekler ve bin öpücükle uyandiracaklar, benden yana...


.Eleştiriler & Yorumlar

:: Tebrikler ve merhaba
Gönderen: Guvercin / Ankara
26 Şubat 2003
Duygulanımınız ve anlatımınız çok güzel olmuş.Tebrikler ve tekrar hoşgeldiniz.Diğer hoş yapıtlarınızdada buluşmak ümidiyle kendinize iyi bakın..




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Saatler ve Zaman


Arzu Celik kimdir?

"Biz Cenneti de gördük Cehennemi de. . . Daha dün gibi aklimda çocuklugum. Yedigimiz yemek de, ictigimiz su da, tertemizdi. Havada gül kokusu vardi o zamanlar. . . Ne zaman ki süngülendi bebekler ve ben gözlerimle gördüm. . . Ne zaman ki terketti bizi peygamberleri baska da olsa, o güzel komsular. . . Ne zaman ki sürüldük o "diyar-u jar" ülkesinden, dilini bilmedigimiz bu yaban ellere. . . Iste o zaman basladi bizim icin cehennem. Simdi bu yanasi Londra\'da, beton duvarlar arasinda, kimse duymaz ki sesimi. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Cezmi Ersoz, Y. Hayaloglu, Can Yucel, Yilmaz Odabasi, Ahmet Altan...


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Arzu Celik, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.