"İnsan - işte tüm sır burada. Bu sır üzerinde çalışıyorum, çünkü kendim de insan olmak istiyorum." -Dostoyevski |
|
||||||||||
|
Her şehrin Fakat her şehirde Aynıdır benim kaderim Nereye gidersem gideyim Nerede olursam olayım Saye benim adım Ben çok çaresiz, Çok yalnızım Ayten’im bir şehirde Üniversite hayallerimde Düşümde Ayrılmak istedim diye Öldürüldüm Şimdi ne gerçekleştirebileceğim Bir okul hayalim Ne de kaldı bir hayatım Benden kalan tek şey Yarım kalmış test kitaplarım ‘’Dedim ya Saye benim adım Ben çok acı çektim Çok ağladım’’ Bir şehirde Gamze'im Bir yastığa baş koyduğum İyi günde, kötü günde diye başlayıp Bir ömre söz verdiğim, eşim Aldı canımı, canım dediğim Sebebi ise parayı eksik verişim Özür dilerim kendimden Böyle bir adamı sevdiğim için ‘’Saye'im ben saye Benim tek suçum, sevmek Param da yok pulum da Ama kalbim var Çok acıyan bir kalbim Fazlasıyla yanıyor içim Ben başaramadım fakat Size bir tavsiye vereyim Asla güvenmeyin kimseye Kimseyi sevmeyin’’ Başka bir şehirdeyim Sultan’ım buradaysa Aldattım diye düşünüp Öldürdü, beni eşim Biten benim hayatım Giden benim canım Neredeyim şimdi Adım ne adım Ben şimdi Sadece bir kayıp mıyım? ‘’Öğrendim ismimi Saye imiş artık Benim de adım Ben gitmişim o dünyadan Baksanıza dünyanıza Bir umut Belki hala oradayım’’ Bir şehirde ise Gülseren’im Kardeşim, Canım bildiğim Aynı bardaktan içip Aynı tabaktan yediğim Her şeyi beraber öğrenerek Büyüdüğüm Bir miras uğruna Aldı canımı Canımı alan Yine benim canım Kardeşim ‘’Saye oldu Benim de adım Canım nasıl yanıyor Ah canım Yanma dur, sesimi duy Acıma artık Yalvarırım Gidiyorum ben HOŞÇA KALIN’’ Saye oldu adımız Hepimiz birer Saye Kadınız Ne suçumuz var ne günahımız Biz sadece kadınız bir sebeple ya da sebepsiz Alınamaz bizim canımız Geride kaldı her şey, Gerçekleştiremediğimiz hayallerimiz, hayatımız Biz burada O hayallerimizi anlatırız Yaşadıklarımızı anlatırız Birçoğumuz yaşayamadıklarımızı Ama hep anlatırız, Orada pek gülemedik fakat Burada hiç ağlamayız Unutmayın bizi Biz saye kadınlarız.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Übeyda Nur Karadağ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |