..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Ama gene de dünya dönüyor! -Galilei
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Düşler > Erkam Yıldırım




7 Kasım 2018
İçimdeki Rüzgalar  
Erkam Yıldırım
Şimdi ellerini hayallerime uzatmalısın, çünkü ben hayallerimi toplayıp gidiyorum, zamanı bükerek ve seninle başarabileceğime inanarak. Ancak çoğul yaşamalıyız sevgiyi, hasreti umudu ve aşkı. Zira yağmurlar yada rüzgarlar hem sana hem de bana eşittir. Ayrılık yada ayrımcılık yapmaya muktedir değildir. Biz seninle evrene çoğul bakmalı ve aşkı çoğul yaşamalıyız.


:AABB:


İÇİMDEKİ RÜZGARLAR


İç sorgulamalarım, içinde bulunduğum teknenin esen deli rüzgarının tersine yelken açıyor. Çünkü sert rüzgarlar ürkütüyor ve aşina olmadığım bir heyecana büründürüyor. Tatlı rüzgarlar istiyorum rengarenk ve bir tüy gibi tene dokunan rüzgarlar, içinde, içimin ve senin olduğun rüzgarlar. Alıkoymayan, derisini değiştirmeyen, her güne boyanan renkleri istiyorum sadece. Ve unutulmayan, umutlarımı yaşlandırmak değil yaşatmak istiyorum bu ülkede. Sabırla, metanet ile ve gayret ile yüreklere gül yaprağının teninde ki kokuyu sürmek istiyorum henüz on beşli yirmili filizlere. Bir buğdayın başlarında ki bakışlarına değen güneşin acıtmayan sıcaklığı ile yaklaşmak ve inmek istiyorum onların geri itilmiş, ötekileştirilmiş bu amansız mücadelelerine. Çünkü onlar benim geleceğim, çünkü onlar içimde yer tutan tek sevgili ve kalbimi titreten rüzgarlar onlarda gizli. Şimdi demelisin ki peki neden tek heyecanın bunlar olmalı ki... Yada en büyük heyecan aşk değil midir diye sormalısın bana. İşte tam da seni hayallerime yolculuk edecek bir noktaya götürüyorum ve anlaman için ufak bir heybe al yanına sadece. Sondan başlamak istiyorum, aşk heyecan mı, elbette öyle yalnız, yalnızcadır. içindeki heyecana bir başkası uğrar ise kör düğümler ile karşılar seni ve unutmaz yıkımlar bırakır ardından. Eğer bir beşeriyetin kavmine ise o eksik kalır ve divane gibi dahilik çizgisinin üstüne çıkar bütün kazanımların. Yani mecnun olursun kendini kaybedersin bu çarpışmada.. Ben çoğul aşka inananlardanım yani sizlerin içinde ki dünyanın için de çiçekler yetiştiren aşkına ve bakışlarına. .yüreğinizde kıpırdayan önü alınmaz evreninize inanıyorum. Ahçı sarsıntılar ile yetişen bir çocuk istemiyorum bu evrende, sağlam temeller ile büyüyen çocuklar, geleceğimizin , geleceğini yetiştiren çocuklar...

Şimdi ellerini hayallerime uzatmalısın, çünkü ben hayallerimi toplayıp gidiyorum, zamanı bükerek ve seninle başarabileceğime inanarak. Ancak çoğul yaşamalıyız sevgiyi, hasreti umudu ve aşkı. Zira yağmurlar yada rüzgarlar hem sana hem de bana eşittir. Ayrılık yada ayrımcılık yapmaya muktedir değildir. Biz seninle evrene çoğul bakmalı ve aşkı çoğul yaşamalıyız. Yani sadece şaşkın bir beşeri sevgin ile donatmamalısın korumamalısın çünkü yaprak, ağaç taş böcek ve çiçekler de seni ve sevgini bekliyor, biz evrene çoğul aşklarımızı göndermeliyiz. Herkese eşit ve adalet ile. Seninle yada sizlerle bugün evrene unutulmaz bir not bırakmalıyız kıyametin kopuş gününe kadar. Ve insanların hayatlarını o küçük not ile anlamlandırabilmelerini sağlamalı ve başarabilmeliyiz seninle. Hadi geliyor musun yada benim topladığım gibi sende topluyor musun hayallerini yanına bu amansız yolculukta. Ben sizin çığlıklarınızı duyuyorum hayalleriniz ile kuşanan çığlıklarınızı. Hadi gelin tutun hayallerimi sizinle çoğul bir evrene merhaba edelim hep beraber. Ve son verelim beşeriyetin masum görünümlü bencil aşklarına. Çoğul kılalım her şeyi, paylaşalım ve paylaştıralım içinizde bulunan derin rüzgarları. Ve Rüzgarların akışı, hayallerimizin Alaattin’in sihirli lambasında bulunan uçan halıya çevirelim. Yani umutlarımızı yaşatalım bu ülkede.

Erkam YILDIRIM



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
ve Şiiri [Şiir]


Erkam Yıldırım kimdir?

Yüreğimi Nehirlere Bırakmaya Geldim İnsanlar Taşıyamadı Yürekleri. . . Taşlamaktan Başka. #eryld

Etkilendiği Yazarlar:
Cemal Safi, Nazım Hikmet Ran, Selim Gündüzalp, Erdem Beyazıt


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Erkam Yıldırım , 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.