Yaşam hoştur, ölüm rahat ve huzurludur. Zor olan geçiştir. -Asimov |
|
||||||||||
|
Ama sen yoksun hayallerimden başka hiç bir yerde Oysaki zavallı hayatımın tek gerçeği olmanı öyle çok istedim ki Olmadı güzel gözlüm başaramadık Ne sahillerde yürüyebildik el ele Ne güneşin doğuşunu seyredebildik bir pencereden Ne de dokunabildik kirpiklerimize yüreklerimize Çok gördüler anlayacağın bizi birbirimize Olmadı güzel gözlüm başaramadık Bekledim senı her saat başında ve her köşe başında bu şehrin Gelişine şiirler yazdım şarkılar söyledim Defalarca açıp resimlerine baktım gözlerine ellerine yüzüne Benim olmayan ve olmayacak her şeyine hayrandım Oysa yıldızlar yakındı da bir sen uzaktın Olmadı güzel gözlüm başaramadık Ben yazdıkça sen ağladın Sen ağladıkça hançerler girdi bedenime Her yerimden kanlar akarken bir tek yeri hiç acıtmadım kanatmadım Hep korudum kolladım ve sakladım acılarımından Orada sen vardın sultanıydın kalbımın sultanıydın da Olmadı güzel gözlüm başaramadık Kabullenmek kadercı olmak hiç bana göre degıldı ya Ellerimi kollarımı kimse bağlayamazdı ya benim Gelde gör şimdi halimi Prangalardayım acıların en buyune çaresizce susmaktayım Ama boyun eymedim,ama diz çökmedim hala yüreğimdesin Ellerim titresede gözlerim görmesede O güzel yüzün hep avucarımda olacak sevdiğim Bilki seni çok sevdim hepte seveceğim Ama olmadı güzel gözlüm başaramadık...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Şeref Isı, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |