Mutlu insanlar tatlı şeylerden söz ederler. -Goethe |
|
||||||||||
|
Gelsem mi peşinden sorgusuz yoksa "var git yoluna. Benden sana hayır yok." mu desem? Nasıl dağıtsam bu kafa karışıklığını? Hayatı yoluna nasıl döndürsem? Umudumu tekrardan yeşertip açsam mı kollarımı bilinmezliğine? Yoksa hiç yaşanmamış gibi kabuğuma mı çekilsem? Yarım kalmış bir filmin acabaları ile hiç başlanmamış bir şirin keşkeleri arasındayım. Varlığımı anlamaya çalıştığım her çabada biraz daha batıyorum bilinmezliğime ve biraz daha kayboluyorum içinde bir yerlerde. Kendi benliğimi sorguladığım her an yok oluveriyorum sanki. Paylaşsam bile keşkelerimi kendimle, sonunu asla getiremediğim rüyalarımın içinde dönüp duruyorum. Saman alevi gibi bir var oluyorum hayatın merkezinde, sonra birden yok olup gidiveriyorum bilinmezliklerin içinde. Ne tam manasıyla çözebiliyorum hayatı ne de içinde kendime bir yer bulabiliyorum. Zaman; sınırlarında sınıyor beni. Sorular sordurup cevaplar aratıyor ve her verilmedik cevapta, bulunmadık doğruda tekrar tekrar içine alıyor, yok ediyor kendi karanlığında. Şimdi ben ne desem? Nasıl söylesem? Bu yarım kalmışlıklardan, bilinmezliklerden, keşkelerden, çaresizliklerden kurtulmak için meydan mı okusam zamana? Yoksa tam teslimiyet içinde varlığına biat mı etsem? Gelsem mi peşinden sorgusuz yoksa " var git yoluna. Benden sana hayır yok." Mu desem?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © elif keser, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |