Kilisenin birinde papa yardımcısı Simona seslenir; “Simon kilisenin kutsal şarabını gördün mü bulamarom?”. Simondan ses yok!. Papa bu kez sesini biraz daha yükselterek ve kızarak bağırır; “Simon kilisenin kutsal şarabına ne oldu?” Simondan yine hiç ses yoktur! Papa bu kez iyice sinirlenmiş ve kızarak Simona bağırır; “Bre Simon duymayor musun sana seslenerom kilisenin şarabına ne oldu, yoksa sen mi içtin?” Bu kez Simon biraz saf ayağında cevap verir “sayın peder burdan hiç sesiniz duyulmayor. İnanmazsanız yer değiştirelim de kendiniz bir bakın” der. Simonla papa yer değiştirir ve bu kez Simon papaya senlenir; “sayın peder kilise için toplanan hayır paralarını göremerom, toplanan paralara ne oldu?” Bu kez papa bulunduğu yerden Simona cevap vermez! Simon biraz daha cesaretlenmiş ve ses tonunu daha da yükselterek “sayın peder kilise için toplanan hayır paralarını göremerom paraları sorarom hayır için toplanan paralara ne oldu diye sorarom” der. Yine papa yardımcısı Simona hiç cevap vermez, hiç bir tepki de göstermez. Simon bu kez ses tonunu biraz daha yükseltmiş adeta bağırmaktadır; “sayın peder duymayor musunuz kilise için toplanan hayır paralarına ne oldu yoksa siz mi hiç ettiniz” der. Papa gayet sakin bir ses tonuyla yardımcısı Simona bu kez cevap verir; “Hakikaten burdan hiç sesin duyulmayormuş!”