"Kirazlar ve dutların tadını çocuklar ve serçelerden sor." -Goethe |
|
||||||||||
|
Bak sen şu kumsalın denizle çevirdiği dümene. Mehtabı da kandırmışlar yardımcı rollerde. Ateş ortamı ısıtıyor hararet zaten 1200 santi grad derece. Bu da ne? Biraz ötedeki otelden aşk şarkıları katkısı. Oysa muhabbetti niyetimiz sahile indiğimizde. Biraz geyik yapalım demiştik. Ama ortam romantizme gebe doğum sancıları sıklaşmış halde. Önce kaçamak bakışlar. Salakça espriler havada. Ufak tefek kırıntı iltifatlar istemem yan cebime. Yapma be güzel kız kırmızı şarap mı getirdin. Bu işin sonu belli. Mehtabın bile esnediği bir anda ve şişenin yarısında kulağıma eğilip “ çok tatlısın” değişin afrodizyak tadında. Ardından ıslak fransız öpücüğün mevzuya fransız kalmayışım ,ortalama bir koalisyon çalışması. Boynumu dişlemenden nefret ediyorum. Sabaha karşı ıslak ve kumlu vücutlarımız sarmaş dolaş birbirine. Güneş merhaba diyor ilişkimize. Haftalarca süren ve gerilla savaşına dönen ilişkimiz. Gündüzleri kuytu yerlerde pusuya yatıp geceleri yalnızlığa indirdiğimiz vur kaç saldırıları. Ve ayrılık. Testerojen sebebiyle siyah camsal setler gerili gözlerimin önüne. Uçağa bindiğinde iki damla gözyaşı slalom yapıyordu yanağımda. Aldırmıyordu artık duygularım etrafına. Çok ilişkiler yaşadı bu beden senden sonra. Defalarca biyolojik sıvı transferi ortamları kuruldu ıslak akdeniz kumsallarında. Ama nafile. Bu kalp unutamıyor. Kim bu yanımda yatan kadın. Ne işim var bu dağınık yatakta Ve yıllar sonra bir sabah kan ter içinde uyandığımda bir şiir daha yazdım sana. Geri dön ilham perim. Bekliyoruz seni hala.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © BARIŞ BİLGİ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |