Herşeye imgelem karar verir. -Pascal |
|
||||||||||
|
YAKTIN YÜREĞİMİ Sen gittikten sonra Yüreğimin alev alan yanına bıraktım aşkı Geriye kalan külüydüm ben Üfledikçe savrulan Bu yüzdendi rüzgarlardan korkmam Bulutları saçlarımda avutmam bu yüzdendi ... Ne zaman duaya kaldırsam ellerimi Hıçkıra hıçkıra ağlardım ben Seni sevmeyi bile severken Dilimden düşmeyen adın benim değildi Bu yüzdendi eksikliğim Seni içten içe okumam bu yüzdendi .. Her gülüşüm yalandı aslında Hangi doğru kurtarırdı yüzümü sevmeyen sevinci Sözlerim bile susarken kahrından Her tebessüm gözlerime ihanetti Bu yüzdendi uzaklara dalışım Kaçıp kaçıp saklanışım bu yüzdendi ... Karanlığı sökerken uykularımdan Yarım ölümlere kapanırdı kirpiklerim Bu yüzdendi sabahların gelmeyişi Gecelerin bitmeyişi bu yüzdendi... Acı bir mazi bırakıp da ardında Gittiğin günden beri Nereye baksam bizim kadar kirlendi Beni bende yıkadı veda renkli bakışlar İçime yağan yağmurlar gibi Bu yüzdendi toprak kokusunu sevişim Ruhuma kadar ıslanmayı isteyişim bu yüzdendi... 3 Temmuz 2014 13.30 Arzu Karadoğan Bir şarkının ardından ... ’Sevdan yaktı yüreğimi ’ bu yüzdendi yağmurları sevişim ...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Arzu Karadoğan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |