Ben bir dünya yurttaşıyım. -Sokrates |
|
||||||||||
|
simliyim, boyali, albenili ustamin oltasinda, bir dalga voltasinda magrurum biraz sarhos, istavrit sofrasinda biraz tuz biraz pekmez gece gunduz farketmez sevgililer bir olsa, dort yan guzelle dolsa pul pul kokan kahrimi, yamali olta kadar; (ustamin elindeki) cekmez, cekmez, cekemez.. maviyim, yesilim, alim simliyim,boyali, albenili ustamin oltasinda, bir dalga voltasinda adimin tam ortasi, misina ucu sevda karanlik gecelerin,koruklu cufcuyum dumanla bulaniklasir cignedigim denizler sefkatli daragacinin, vefali cocuguyum ustamin sigarasi, dumanimi temizler biraz tuz, biraz pekmez gece gunduz farketmez sevgililer bir olsa, dort yan guzelle dolsa tuz tuz kokan tadini dalgaci denizlerin, vermez, vermez, veremez... maviyim, yesilim, alim simliyim, boyali, albenili istanbul kadar uzun, istanbul kadar kisa istanbul kadar sarhos, istanbul kadar ayik adimin tam ortasi misina ucu sevda adima sevdalidir sevda kokulu kayik kufurlu gecelerin muptela zebunuyum kufeci oltalarin en birinci yolcusu sevisken denizlerin hovarda cocuguyum mavinin en guzeli, kirmizinin forslusu biraz tuz biraz pekmez gece gunduz farketmez sevgililer bir olsa, dort yan guzelle dolsa hic biri kiymetini nasir tutmus sevgimin ustamin eli gibi bilmez, bilmez, bilemez...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © halil yildirim, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |